خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کرمان؛

توانمندسازی دانش آموزان استثنایی اولویت اصلی باشد

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۴۲۷

معلمان استثنایی با افرادی کار می‌کند که دچار معلولیت و محدودیت هستند و این محدودیت‌ها می‌تواند از نظر روحی برمعلمان تاثیر گذار باشد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان در گرد همایی مدیران مدارس استثنایی سراسر استان کرمان با بیان اینکه کار معلمان ایثارگری است، گفت: کار در مدارس استثنایی از ایثارگری هم اولی تراست.

به گزارش ایلنا از کرمان، محسن بیگی افزود: زندگی بخشی در مدارس استثنایی به دانش آموزان دچار معلولیت، باید مدنظر قرار گیرد. به‌طوری که والدین پیشرفت فرزندان شان را نیز حس کنند.

وی تصریح کرد: معلمان استثنایی با افرادی کار می‌کند که دچار معلولیت و محدودیت هستند و این محدودیت‌ها می‌تواند از نظر روحی برمعلمان تاثیر گذار باشد.

وی اظهار داشت: خدمت به دانش آموزان استثنایی افتخار است و باید معلمان مدارس استثنایی این توفیق الهی را شکر گزار باشند.

وی ضمن تاکید بر استفاده از توانمندی دانش آموزان استثنایی گفت: آموزش مهارت‌های زندگی و اجتماعی به دانش آموزان استثنایی باید در راستای زنگی بخشی به این دانش آموزان صورت گیرد.

وی گفت: باید از همهٔ ظرفیت‌های آموزش وپرورش برای توانمند سازی دانش آموزان استثنایی در راستای جلوگیری از عوارض ناشی از معلولیت استفاده کنیم.

محسن بیگی ضمن اشاره به وجود سه مرکز شبانه ریزی ویژه دانش آموزان استثنایی در شهر کرمان، از ارائه خدمات پزشکی رایگان توسط کلینیک فرهنگیان به دانش آموزان این مراکز خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز