خبرگزاری کار ایران

مردم مشهد به تیم شان افتخار کنند؛

مرزبان: پدیده تیم برترمیدان بود / داور باید مدافع استقلال را اخراج می کرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۴۲۳

قصد داشتیم حریف را تحت فشار بگذاریم که این کار را انجام دادیم تنها چیزی که در این وسط باقی ماند پیروز نشدن‌مان بود. آرزو داشتم این ۳ امتیاز را به هواداران بدهیم چون آنها لیاقت این پیروزی را داشتند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد با بیان اینکه در دیدار مقابل استقلال تیم برتر میدان بودیم گفت: می توانستیم در این مسابقه تیم پیروز میدان باشیم اما امروز عدالت در فوتبال رعایت نشد.

به گزارش ایلنا، علیرضا مرزبان پس از تساوی ۱-۱ تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: بعد از اتفاقی که در اوایل نیمه اول رخ داد و ما گل دریافت کردیم به مرور زمان توانستیم خودمان را پیدا کرده و استقلال را تحت فشار بگذاریم. این مسئله ادامه داشت تا موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم.

وی با بیان اینکه در نیمه دوم استراتژی ما ادامه پیدا کرد، تصریح کرد: جلوی بازی‌سازی استقلال را گرفتیم و تیم حریف را تحت فشار گذاشتیم. قصد داشتیم از اهداف تمرینات روزهای گذشته استفاده کرده و به جلو حرکت کنیم و حریف را تحت فشار بگذاریم که این کار را نیز انجام دادیم تنها چیزی که در این وسط باقی ماند پیروز نشدن‌مان بود. آرزو داشتم این ۳ امتیاز را به هواداران بدهیم چون آنها لیاقت این ۳ امتیاز را داشتند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در خصوص داوری این دیدار گفت: در آن صحنه که خرسندنیا خطا کرد داور باید به وی کارت قرمز می‌داد، اگر داور سوت می‌زند باید کارت قرمز دهد چون یار آخر بازیکن ما را زد.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در مورد اینکه چرا پدیده در نیمه اول مانند نیمه دوم بازی نکرد، تصریح کرد: استراتژی تیم ما در نیمه دوم به آنجا برمی‌گشت که بتوانیم مدافعان کناری استقلال را کنار بگذاریم و به جلو حرکت کنیم. در جمع شما باید بگویم که تیم برتر بازی ما بودیم.

مرزبان تصریح کرد: ما به غیر از یک بازی باید در همه دیدارها برنده می‌شدیم. آیا ما نباید مقابل تیم صبا یا پرسپولیس برنده می‌شدیم؟ به نظر شما نباید مقابل استقلال برنده می‌شدیم؟ ما تنها در یک بازی مقابل سایپا بد بازی کرده و شکست حق ما بود. خوشحالی من به خاطر این است که هواداران می‌توانند به ورزشگاه آمده و از بازی تیم شهرشان لذت ببرند. همه مربیان می‌گویند که تیم پدیده فوتبال خوبی بازی کرده و می‌توانست در بازی‌های خود برنده باشد.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا بازیکنان در ضربات آخر بی‌دقت عمل می‌کنند، گفت: وقتی ۲ بار به تیر دروازه می‌زنیم به این معنا نیست که ضربه را بد زده‌ایم. در تاریخ فوتبال همیشه از این اتفاقات می‌افتد که به عنوان مثال توپ از گلر هم رد می‌شود اما به تیر دروازه می‌خورد و وارد دروازه نمی‌شود. مردم مشهد می‌توانند به تیم‌شان افتخار کنند که تیم پرسابقه استقلال را تحت فشار گذاشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز