خبرگزاری کار ایران

مرتضی نبوی:

فقدان آیت الله مهدوی کنی ضربه بزرگی برای انقلاب اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۴۲۰

آیت الله مهدوی کنی شخصیتی استثنائی بودند و در مقاطع استثنائی هم معضل انقلاب را حل کردند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: آیت الله مهدوی کنی شخصیتی استثنائی بودند و در مقاطع استثنائی هم معضل انقلاب را حل کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی نبوی در حاشیه مراسم وداع با آیت الله مهدوی کنی که امشب در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) در حال برگزاری است ضمن ابراز تسلیت فوت رئیس مجلس خبرگان گفت: من ایشان را از ایام جوانی و در مسجد جلیلی می شناختم ایشان در منابرشان رساله حضرت امام خمینی(ره) را نقل می کردند که در آن زمان این مسئله غدغن بود.


وی ادامه داد: ایشان مجاهدی بصیر، آگاه به زمان و شخصیتی انقلابی و عمیق بودند و از جمله سیاستمدارانی بودند که در فراز و نشیب های مختلف انقلاب ثابت کردند که خدا برایشان از همه چیز مهم تر است و اگر پست های متعددی را بر عهده گرفتند فقط برای رضای خدا و تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران بود.


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی آیت الله مهدوی کنی را شخصیتی فوق العاده روشنفکر، خوش ذهن و گفتمان ساز دانست و اظهار داشت: در مقطعی که در خدمت ایشان بودیم با مطالبی که مرحوم آیت الله مهدوی کنی بیان می کردند گفتمان سازی و موج سازی بسیاری در جامعه ایجاد می شد.


نبوی افزود: ایشان از شخصیت های بصیر بودند که از جریان شناسی سیاسی عمیقی برخوردار بودند و قبل از آنکه دست برخی از جریان ها رو شود آنها را می شناختند و نسبت به آن جریان ها هشدار می دادند.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه فقدان ایشان ضربه بزرگی برای انقلاب اسلامی است تصریح کرد: از آینده بینی های ایشان تاسیس دانشگاه امام صادق(ع) است که دانشجویانی تربیت کرده است که در پیشبرد اهداف نظام بسیار موثرند.


وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در خصوص اینکه آیا جایگاه ایشان در جامعه سیاسی و مجلس خبرگان جبران پذیر خواهد بود، ابراز داشت: به هر حال خداوند همیشه در روی زمین حجت هایی دارد همین طور که ایشان در مقطعی حساس و با آن شرایط جسمی وارد صحنه شدند و مشکلی که در مدیریت مجلس خبرگان پیش آمده بود را حل کردند.


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اضافه کرد: آیت الله مهدوی کنی شخصیتی استثنائی بودند و در مقاطع استثنائی هم معضل انقلاب را حل کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز