خبرگزاری کار ایران

ادامه همکاری شهرداری تهران با پیمانکار متهم در قتل علی چراغی

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۳۲۶

«مسئولیت ماموران رفع سد معبر شهرداری منطقه ۴ تهران همچنان برعهده‌‌ همان پیمانکاری است که در رابطه با قتل برادرم برای مدتی بازداشت شده بود و هم اکنون نیز با قرار وثیقه آزاد است.»

خانواده«علی چراغی»کارگری که در تاریخ بیست و سوم مرداد ماه براثر جراحات ناشی از درگیری با ماموران سد معبر شهرداری منطقه ۴ تهران کشته شد می‌گویند این ماموران همچنان به رویه سابق خود ادامه می‌دهند.

«محمد چراغی» با اعلام این خبر به ایلنا گفت: به تازگی مطلع شده‌ایم که مسئولیت ماموران رفع سد معبر شهرداری منطقه ۴ تهران همچنان برعهده‌‌ همان پیمانکاری است که در رابطه با قتل برادرم برای مدتی بازداشت شده بود و هم اکنون نیز با قرار وثیقه آزاد است.

وی افزود: از قرار معلوم ماموران واحد رفع سد معبر شهرداری منطقه ۴ در رویه سابق خود هیچ تجدید نظری نکرده‌اند و حتی مدعی شده‌اند که در رابطه با قتل مرحوم برادرم در ‌‌نهایت با پرداخت دیه پرونده مختومه خواهد شد.

بردار علی چراغی گفت: پس از آنکه برادرم در روز روشن مقابل چشمان فرزندش بطرز غم‌انگیزی کشته شد، انتظار می‌رفت که حداقل مدیران شهرداری تهران از یکسو در ادامه همکاری با پیمانکار خاطی منطقه ۴ تجدید نظر کنند و ازسوی دیگر با اعمال نظارت جدی‌تر از تکرار چنین حوادثی جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: با این حال اخباری که بعد از فوت برادرم در رابطه بادرگیری ماموران شهرداری تهران با مردممنتشر شد نشان داد که مدیران شهرداری تهران درصدد جلوگیری از تکرار حوادثمشابه نیستند.

چراغی افزود: هرچند متهم اصلی پرونده به همراه سایر مامورانی که در روز حادثه در محل ضرب و جرح برادرم حضور داشتند با حکم قاضی پرونده همچنان در بازداشت هستند، اما مطابق شواهد موجود به نظر بعید است که خواسته اصلی خانواه چراغی مبنی بر پایان یافتن خشونت رفتاری ماموران شهرداری پایان یافته باشد.

وی با یادآوری ملاقاتی که رئیس سابق شورای شهر تهران بعد از رسانه‌ای شدن خبر مرگ برادرش با خانواده چراغی داشت، گفت: آنزمان هم به آقای مسجد جامعی گفتیم که می‌خواهیم کاری کنید که دیگر هیچ خانواده‌ای به دلیل خشونت رفتاری ماموران شهرداری عزیز خود را از دست ندهد، اما بازهم جسته و گریخته می‌شنویم که ماموران شهرداری هر از چند گاهی در گوشه و کنار شهر با شهروندان درگیر می‌شوند.

وی در عین حال از محقق نشدن وعده‌هایی که توسط مسئولان شهرداری و اعضای شورای شهر تهران به خانواده مرحوم برادرش داده شده بود خبر داد و گفت: خانواده چراغی همانطور که قبلا هم گفته بود هرگز از هیچ شخص حقیقی و حقوقی توقعی نابجا و غیر قانونی نداشته‌اند و در عین حال از تمامی کسانی که به نوعی در رابطه با کشته شدن علی چراغی همدردی خود را اعلام کرده‌اند ممنون‌دار بوده‌ است.

برادر علی چراغی با یادآوری اینکه از زمان مرگ برادرش همسر و چهار فرزند او سرپرست و نان آور خود را از دست داده‌اند، افزود: اما واقعیت این است که مسئولان شهرداری و شورای شهر تهران بدون آنکه خانواده علی چراغی درخواستی کرده باشند وعده‌هایی دادند که تاکنون در حد حرف باقیمانده است و تا این لحظه تنها هزینه‌هایی که خانواده چراغی بابت درمان مرحوم علی چراغی کرده‌اند به آن‌ها پرداخت شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز