خبرگزاری کار ایران

با اجرای طرح خرید خدمات آموزشی؛

مدارس کرمان تک نوبته شدند

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۳۱۹

با اجرای این طرح، برای اولین بار مدارس استان کرمان از شیفت دوم درآمدند و کلاس‌ها در اول مهرماه با شور و نشاط مضاعف در همه مدارس استان کرمان دایر شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: با اجرای طرح خرید خدمات آموزشی، مدارس کرمان تک نوبته شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، ابراهیم جهانگیری از واگذاری ۶۱ واحد آموزشی در قالب ۵۰۰ کلاس درس و ده هزار دانش آموز به بخش غیر دولتی خبر داد و گفت: با اجرای این طرح ۲۰۰ میلیارد ریال از منابع آموزش و پرورش استان صرفه جویی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: جذب نیروی انسانی در این مدارس طبق نیاز سنجی و بر اساس بوم در رشته‌های پرورشی، آموزشی و بهداشتی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه اشتغال‌زایی این طرح ۵۰۰نفر است، افزود: با توجه به بازدید کار‌شناسان آموزش و پرورش استان، رضایت والدین و انعکاس مردم هیچ دغدغه‌ای در خصوص مسائل تربیتی وآموزشی این مدارس وجود ندارد.

جهانگیری با اشاره به کمبود معلم، شیفت دوم مدارس و تعطیلی کلاس‌های درس در سال تحصیلی قبل گفت: با اجرای این طرح، برای اولین بار مدارس استان کرمان از شیفت دوم درآمدند و کلاس‌ها در اول مهرماه با شور و نشاط مضاعف در همه مدارس استان کرمان دایر شد.

وی توانمندسازی معلمان را از سیاست‌های اصلی آموزش وپرورش استان کرمان عنوان و خاطرنشان کرد: موسسین این مدارس موظف شده‌اند طبق تغییرات کتب درسی وبرنامه‌های آموزش وپرورش توانمندسازی معلمین این مدارس را انجام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز