خبرگزاری کار ایران

رییس جمهوری در فرودگاه زنجان

طرح‌های دولت یازدهم در این سفر بررسی می شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۱۷۱

امیدوارم ملت ایران در سایه ولایت و تحت نظر ائمه(ع) اطهار به راه استقلال و توسعه خود ادامه دهند و همه بزرگان و مردانی که برای استقرار و تعالی انقلاب و اجرای برنامه های نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش کرده اند از جمله حضرت آیت الله مهدوی کنی از سرداران بزرگ این صحنه که دیروز به دیار حق شتافت و دیگر بزرگانی که از دنیا رفته و یا شهید شده اند مشمول رحمت خداوند باشند.

رییس جمهور گفت که در این سفر طرح‌هایی را که قرار است در مدت فعالیت این دولت در استان اجرایی شود، با مسئولان استانی در میان خواهد گذاشت.

به گزارش ایلنا، رییس جمهوری روز چهارشنبه در فرودگاه زنجان و در گفت وگویی با خبرنگاران تصریح کرد که در این سفر طرح هایی را که قرار است در مدت فعالیت این دولت در استان اجرایی شود، با مسئولان استانی در میان خواهد گذاشت.

حسن روحانی گفت: در این سفر ضمن بهره مندی از نقطه نظرات مردم و مسئولان محلی، پیشرفت کارها را در ماه هایی که از فعالیت این دولت می گذرد، مرور خواهیم کرد.
رییس جمهوری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه مردم عزیز و بزرگوار زنجان به عنوان عاشقان مکتب ولایت به ویژه حضرت اباعبدالله الحسین و مراسم عزاداری با شکوه آنها همواره مورد تجلیل ملت ایران هستند، اظهارداشت: همچنین بسیار خوشحالم که این سفر به استان زنجان در آستانه فرارسیدن ماه مبارک محرم انجام می شود و عطر حسینی امسال ابتدا از این استان به مشام ما می رسد.
روحانی تصریح کرد: امیدوارم ملت ایران در سایه ولایت و تحت نظر ائمه(ع) اطهار به راه استقلال و توسعه خود ادامه دهند و همه بزرگان و مردانی که برای استقرار و تعالی انقلاب و اجرای برنامه های نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش کرده اند از جمله حضرت آیت الله مهدوی کنی از سرداران بزرگ این صحنه که دیروز به دیار حق شتافت و دیگر بزرگانی که از دنیا رفته و یا شهید شده اند مشمول رحمت خداوند باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز