خبرگزاری کار ایران

نایب رییس کمیسیون امنیت در گفت‌وگو با ایلنا:

چشم انداز روشنی در روابط پارلمانی ایران وآمریکا دیده نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۱۱۷

حضور کمرنگ آمریکا در اجلاس بین المجالس و اقداماتی از این قبیل باعثفاصله گرفتن ودوری ایران و سایر مجالس از آنها شده است که تنها با تغییر رویکرد ایالت متحده ترمیم خواهد شد.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی معتقد است که در حال حاضر چشم انداز روشنی در روابط پارلمانی ایران وآمریکا دیده نمی‌شود و این شرایط ادامه دارد تا تا اینکه آنها تغییر رویکرد دهند و اتفاق خاصی بیفتد.

احمدرضا دستغیب در گفت وگو با خبرنگار ایلنا و در ارتباط با سرانجام طرحی که در گذشته برای تقویت رابطه پارلمانی ایران و آمریکا در شکل گروه دوستی مطرح شده بود، گفت: این موضوع باید توسط رئیس مجلس شورای اسلامی در دستور کار قرار بگیرد و شخص رییس مجلس در مورد آن تصمیم بگیرد.

نماینده مردم شیراز ادامه داد: چیزی که در اجلاس بین المجالس تجربه کردیم این بود که برخی از کشورها خیلی تحت تاثیر سیاست‌های دولتمردان هستند بنابراین به نظر می رسد اگر ایالت متحده حضور کمرنگی در بین المجالس دارد شاید به خاطر این احساس آنها باشد که در یک سطح ولو بالاتری از مجالس دنیا قرار دارند و همین احساس هم متقابلا باعثفاصله گرفتن و دوری سایر مجالس از آنها می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشت: ایالت متحده با این اقداماتی که انجام داده خودشان را به انزوا کشانده ولی در کل به نظر می‌رسد که بخش عمده مشکلات ایران و آمریکا هم ماحصل تصمیمات عجولانه و خصمانه نمایندگان کنگره درمجالس است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز