خبرگزاری کار ایران

مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان

تیم‌های قم و رشت، فینالیست بازی‌های فوتسال آتش نشانان درکاشان شدند

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۰۸۹

مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان و مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی مسابقات، از فینالیست شدن تیم‌های قم و رشت در اولین دوره مسابقات فوتسال که به میزبانی این شهرستان بمناسبت گرامیداشت ۷ مهر(روز ملی آتش نشانی و ایمنی) برگزار می‌شود، خبرداد.

تیم های قم و رشت، فینالیست بازی‌های فوتسال آتش نشانان در کاشان شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان و مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی مسابقات از فینالیست شدن تیم‌های قم ورشت در اولین دوره مسابقات فوتسال که به میزبانی این شهرستان بمناسبت گرامیداشت ۷ مهر(روز ملی آتش نشانی و ایمنی) برگزار می‌شود، خبرداد.

روح ا…فدائی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب افزود: دور گروهی با صعود تیم‌های آتش نشانی کرج و کاشان از گروه یک و قم و رشت از گروه دو بسته شده بود. از گروه یک این مسابقات که به میزبانی کاشان برگزار می‌شود، تیم فوتسال کرج با ۳پیروزی متوالی و کاشان نیز با دو پیروزی ویک شکست به عنوان تیم های اول و دوم به دور بعد رسیده بودند. از گروه دوم مسابقات نیز تیم فوتسال آتش نشانی قم با ۳ پیروزی و کسب هر ۹ امتیاز به همراه تیم رشت با ۲ پیروزی و یک شکست به عنوان تیم دوم به نیمه نهایی رسیده بودند.

فدائی افزود: بدین ترتیب عصر دیروز در دیدارهای نیمه نهایی تیم‌های کاشان و قم به مصاف هم می روند که قم توانست با نتیجه ۶بر ۲کاشان را شکست داده و به دیدار فینال را پیدا کند. در دیدار دیگر نیست تیم‌های تیمهای کرج و رشت به مصاف هم رفتند که تیم رشت با نتیجه ۵ بر ۲ کرج را شکست داده و یکی دیگر ازفینالیست‌ها باشد و بدین ترتیب تیم‌های کاشان و کرج برای سوم و چهارمی باهم بازی خواهند کرد.

وی افزود: بازی رده بندی چهارشنبه، ۳۰مهر، از ساعت ۱۵ و بازی فینال از ساعت ۱۶در سالن ۷ مهر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز