خبرگزاری کار ایران

تقدیر رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آغاجاری از خیرین این شهرستان

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۰۷۲

خیرین شهرستان می‌توانند مشوق بسیار خوبی برای دیگران در عرصه کمک‌های فرهنگی باشند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آغاجاری از کمک‌های خیرین این شهرستان در حوزه کتابخانه‌های عمومی و کتاب خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، نرگس موقر‌پور گفت: یکی از پشنوانه‌های اصلی کتابخانه‌های عمومی در سطح شهرستان، خیرین عزیر و بزرگوار می‌باشند که کمکهای زیادی را در حوزه‌های مختلف به کتابخانه‌های عمومی خواهند کرد.

وی گفت: این کمک‌ها به صورت نقدی، اهداء تجهیزات، اهداء کتاب، پرداخت حق عضویت و… می‌باشد که در شهرستان آغاجاری خیرین بزرگوار در این حوزه‌ها فعال بوده و کمک می‌کنند.

موقر‌پور افزود: یکی از خیرین عزیز شهرستان در این راستا حق عضویت تعداد ۲۰۰ نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی شهرستان را که اکثرا از قشر جوان و نوجوان هستند پرداخت کرد و آن‌ها را به عضویت کتابخانه‌های عمومی در آورده است.
این خیر بزرگوار هدف از این کار را چنین عنوان کرده است: کودکان، نوجوانان و جوانان محروم شهرستان نیز نباید از نعمت کتابخوانی محروم بوده و باید به کتاب و کتابخانه‌های عمومی به راحتی دسترسی داشته باشند و از ما انتظار دارند به آن‌ها کمک کنیم. لذا جهت کمک به این قشر ضعیف جامعه و همچنین در جهت ترویج کتاب و کتابخوانی در شهرستان آغاجاری حق عضویت ۲۰۰ نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد را پرداخت کردیم که بتوانند به راحتی به این مامن مقدس و فرهنگی دسترسی داشته باشند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آغاجاری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خوشبختانه خیرین شهرستان در حوزه اهداء کتاب نیز فعال بوده و در ۶ ماهه گذشته و به منظور غنی سازی مجموعه منابع کتابخانه‌های عمومی، بالغ بر ۱۰۰۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهداء نمودند که ارزش ریالی کتابهای اهداء شده بالغ بر ۵۰ میلیون ریال بوده و عموم مردم شهرستان از این منابع استفاده می‌کنند.
نرگس موقرپور گفت: خیرین شهرستان می‌توانند مشوق بسیار خوبی برای دیگران در عرصه کمک‌های فرهنگی باشند و انجام چنین کارهایی نشان از اهمیت مسئله کتاب و کتابخوانی در میان عموم مردم بخصوص خیرین می‌باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز