خبرگزاری کار ایران

تشریح برنامه مراسم عزاداری هیئت خادم‌الرضا در دهه اول محرم

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۰۶۹

عزاداران حسینی در لحظه ورود به مراسم با ۱۰غرفه روبه‌رو خواهند شد که محتوای آن جنگ نرم و دغدغه‌های مقام معظم رهبری است.

برنامه مراسم عزاداری هیئت و کانون هیئت خادم‌الرضا علیه‌السّلام قم در دهه اول محرم‌الحرام ۱۴۳۶هجری قمری اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هیئت خادم‌الرضا(ع) قم که هجده سال است همواره یکی از بزرگترین تجمعات مذهبی کشور را در ایام ولادت و شهادت اهل بیت(ع) و خصوصا دهه اول محرم‌الحرام در کشور برگزار می‌کند، امسال نیز با تدارک مراسم و برنامه باشکوهی به استقبال ایام سوگواری سالار شهیدان خواهد رفت.

طبق برنامه اعلام شده، مراسم عزاداری اباعبدالله‌الحسین(ع) این هیئت در دهه اول محرم‌الحرام سال ۹۳، از ساعت ۲۱با قرائت زیارت عاشورا آغاز خواهد شد و پس از آن حجت‌الاسلام رزاقی که از خطبای توانای کشور می‌باشد راس ساعت ۲۱ و ۳۰دقیقه به ایراد سخن خواهند پرداخت.

در ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه مراسم روضه‌خوانی توسط یاسین شیخ‌زاده آغاز و ۳۰دقیقه پس از آن، مدیحه‌سرایی توسط جواد مقدم برگزار خواهد شد.

بر اساس گفته حمید ناطقی، مسئول هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع)، عزاداران حسینی در لحظه ورود به مراسم با ۱۰غرفه روبه‌رو خواهند شد که محتوای آن جنگ نرم و دغدغه‌های مقام معظم رهبری است.

ضمن اینکه تاکید شده است مراسم امسال همچون قبل بر پایه سخنران‌محوری برگزار خواهد شد تا جوانان که عمده این هیئت را تشکیل می‌دهند بیشتر با سیره‌ی اهل بیت(ع) آشنا شوند.

خاطر نشان می‌شود شماره حساب ۰۱۰۰۰۳۹۶۵۴۰۰۶ و همچنین شماره کارت ۶۳۶۲۱۴۱۱۹۹۵۰۲۹۲۴ نزد بانک آینده آماده دریافت کمک‌های خیرین به هیئت خادم‌الرضا(ع) است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز