خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی استان زنجان در استانه سفر رئیس جمهور:

رفع معضل اشتغال نیازمند عزم ملی است

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۰۴۴

۷۳ میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص داده شده که از این مبلغ فقط ۱۵ درصد در شش ماهه نخست سال جذب شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی استان زنجان، گفت: پرداخت تسهیلات از سوی بانک توسعه تعاون به عنوان بانک تخصصی حوزه تعاون به تعاون‌گران و شرکت‎های تعاونی، موجب حل مشکلات در این زمینه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، احمد غریوی، در حاشیه مراسم راه اندازی دولت الکترونیک سامانه «سامد» به مناسبت سفر ریاست جمهوری به استان زنجان، با اشاره به اینکه رفع معضل اشتغال نیازمند به عزم ملی دارد، اظهار داشت: برای رفع این مشکل باید همه دستگاه‌های مرتبط با همکاری اقدام کنند.

غریوی، با بیان اهمیت سفر رئیس جمهور به استان زنجان و پیگیری موضوعات اشتغال در این سفر، تصریح کرد: در آستانه سفر مطالبات و خواسته‌ها در زمینه بهبود وضعیت کسب و کار، به ویژه در استان پیشنهاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان، در ادامه از جمله پیشنهادات ارائه شده، دراین زمینه پرداخت تسهیلات کم بهره از سوی بانک توسعه تعاون عنوان کرد و گفت: پرداخت تسهیلات از سوی بانک توسعه تعاون به عنوان بانک تخصصی حوزه تعاون به تعاون‌گران و شرکت‎های تعاونی، موجب حل مشکلات در این زمینه خواهد شد.

غریوی همچنین اصلاح شیوه‌نامه صندوق توسعه ملی را نیز از دیگر پیشنهادات اداره کل تعاون استان برشمرد و گفت: طبق شیوه‌نامه موجود در این زمینه، واحدهای تولیدی قادر به دریافت تسهیلات از این صندوق با ۵ میلیارد تومان هستند، و همین امر موجب شده که بسیاری از واحدهای تولیدی در استان زنجان به علت حجم فعالیتی که دارند، نتوانند تسهیلات مربوط را دریافت کرده و از آن استفاده کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان، در پایان با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته به استان زنجان، طی سال جاری، خبر از اختصاص: ۷۳ میلیارد تومان اعتبار به استان داد که از این مبلغ فقط ۱۵ درصد در شش ماهه نخست سال جذب شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز