خبرگزاری کار ایران

نایب‌قهرمانی کمتر از قهرمانی نیست؛

سهرابی: همیشه که نمی‌شود قهرمان شد / فدراسیون روی قهرمانی‌ مازندران نظری نداشت

کد خبر : ۲۱۶۰۲۰

تصور نمی‌کنم فدراسیون، بابت قهرمانی مازندران در مسابقات کشوری، نظر خاصی داشته باشد.

رئیس هیات تکواندوی استان‌تهران گفت: تصور نمی‌کنم فدراسیون، بابت قهرمانی مازندران در مسابقات کشوری، نظر خاصی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در پایان رقابت‌های تکواندوی قهرمانی‌کشور که در آبادان برگزار شد، تیم مازندران عنوان‌قهرمانی را به دست آورد. بعد از قهرمانی مازنی‌ها، سایت فدراسیون تکواندو به تعریف و تمجید از تکواندوکاران این استان پرداخت و از آن به " رخ‌ کشیدن‌ قدرت " این تیم تعبیر کرد. این درحالی بود که تیم‌مازندران تنها با اختلاف ۲ امتیاز نسبت به تیم تهران، برسکوی قهرمانی ایران ایستاد.

جمشید سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در این خصوص اظهار داشت: فکر نمی‌کنم فدراسیون بابت این کار قصدی داشته باشد. به نظرم، برای فدراسیون فرقی نمی‌کند کدام تیم قهرمان شود.

وی در مورد از دست دادن مقام قهرمانی تیم تهران بعد از سال‌ها، تصریح کرد: بالاخره همیشه که نمی‌شود قهرمان شد. معتقدم این نایب قهرمانی هم کمتر از قهرمانی نیست. چون ما تنها با اختلاف ۲ امتیاز، عنوان دوم را از آن خود کردیم.

رئیس هیات تکواندوی استان تهران افزود: از سوی دیگر، فاصله ما با تیم سوم بسیار زیاد بود که این نشان می‌دهد نایب قهرمانی هیات تهران، دست کمی از قهرمانی ندارد.

سهرابی در پایان گفت: عملکرد ما در طول این سال‌ها در هیات‌ تهران، به خوبی موید جایگاه تکواندوی پایتخت در کل کشور است. ما در این چند سال، هیات برتر سراسر کشور حتی در بین رشته‌های مختلف ورزشی شده‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز