خبرگزاری کار ایران

نائب رییس شورای اسلامی قائم شهر:

بودجه پوششی، تا پایان سالجاری به حساب شهرداری واریز می شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۰۰۹

در یک سال گذشته اتفاقات خوبی نظیر طرح ممیزی املاک، مطالعات در مورد راه آهن، و مسائلی از قبیل بازسازی معابر در شهرداری قائم شهر رخ داد.


نایب رییس شورای اسلامی قائم شهر گفت: یک کارنامه قابل دفاعی از عملکرد شهرداری وجود دارد که متاسفانه روابط عمومی در انعکاس آن ضعیف عمل کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، سعید میرزایی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم حق دارند از کارهای عمرانی و اجرایی که در شهر اتفاق می افتد مطلع باشند زیرا بخش عمده ای از عوارض اخذ شده از شهروندان برای امورشهری صرف می شود اظهار داشت: متاسفانه اطلاع رسانی به خوبی انجام نشده است.

وی ادامه داد: در یک سال گذشته اتفاقات خوبی نظیر طرح ممیزی املاک، مطالعات در مورد راه آهن و مسائلی از قبیل بازسازی معابر، که از طرح های زود بازده عمرانی بود در شهرداری قائم شهر رخ داد.

میرزایی اعلام کرد: ۶۵ میلیارد تومان بودجه در سالجاری به شهرداری قائم شهر اختصاص داده شد که از این میان ۱۲و نیم میلیارد تومان از محل فروش املاک و ۲ و نیم میلیارد تومان، از محل کمک ها و عوارض مردمی بوده است.

نایب رییس شورای اسلامی قائم شهربا بیان اینکه صدور پروانه نسبت به مدت مشابه ۸۹ درصد کاهش داشته است افزود: نسبت به سال گذشته ۱۱درصد صدور پروانه انجام شد که این مشکل، در همه ی شهرداری ها وجود دارد.

وی ادامه داد: بودجه ی پوششی امسال ۲۲ میلیارد تومان بوده است که نسبت به سال قبل ۵ میلیارد تومان افزایش یافته است و این قول را می دهیم که تا پایان سال، این پول به حساب شهرداری واریز گردد.

میرزایی با بیان اینکه در رابطه با آسفالت و تعمیر زیرسازهای جاده ای اقدامات خوبی انجام شد، اظهار داشت: ۲۶۷ پروژه آسفالت در مصوبه شورا در سالجاری داریم که تا به حال ۱۸۰ پروژه اجرایی شد.

وی گفت: برای آماده سازی پیاده رو ها، ۴۰۰ میلیون تومان اعتبارهزینه برآورد شد و در اجرای پروژهای عقب نیستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز