خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز شورای شهر تهران اعلام شد:

افزایش کارگرانی که پیمانکاران را به دلیل تعویق حقوق‌شان مجروح کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۹۵۱

«آمار شرکتهای پیمانکاری شهرداری که تعطیل شده‌اند و یا رئیس آن‌ها به دلیل فشارهای مالی سکته کرده و کارگرانی که پیمانکاران را به دلیل تعویق حقوق‌شان مجروح کرده‌اند، روز به روز بیشتر می‌شود.»

احمد دنیا مالی در جلسه امروز شورای شهر تهران گفت: روز به روز تعداد پیمانکارانی که به دلیل تعویق پرداخت حقوق توسط کارگران مجروح می‌شوند زیاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران در صد و چهارمین جلسه شورا گفت: آمار شرکتهای پیمانکاری شهرداری که تعطیل شده‌اند و یا رئیس آن‌ها به دلیل فشارهای مالی سکته کرده و کارگرانی که پیمانکاران را به دلیل تعویق حقوق‌شان مجروح کرده‌اند، روز به روز بیشتر می‌شود.

دنیامالی افزود: البته این موضوع مختص شهرداری تهران نیست و دولت هم این مشکل را دارد که نتوانسته بخشی از مطالبات پیمانکاران را پرداخت کند.

این عضو شورای شهر تهران به پیشنهاد ساخت کارخانه آسفالت توسط شهرداری اشاره کرد و گفت: ما اعتقاد نداریم که شهرداری باید کارخانه آسفالت بزند. هر جا که شهرداری تصدی امور را بر عهده گرفته کار خراب شده است در دولت هم همین وضعیت موجود است، بنابراین با توجه به ظرفیتی که در بخش پیمانکاری ایجاد شده باید از این بخش استفاده کرد.

اقبال شاکری در مورد گزارش مطرح شده از سوی کمیسیون برنامه و بودجه شورا اظهار کرد: این گزارش بایدبه صورت سند منتشر شود و برای این کار باید معاونتهای شهرداری و شهردار حضور پیدا کنند. اکنون ۶۸ درصد پروژه‌ها از برنامه زمانبندی خود در شهرداری عقب هستند که در دولت نیز ۷۰ درصد پروژه‌ها این وضعیت را دارند که باید به این مسئله رسیدگی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز