خبرگزاری کار ایران

نوشیر پشت میز شفیعی نشست؛

مدیر کانون نمایش‌های خیابانی حکم گرفت

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۹۴۸

با حکم مدیرکل هنرهای نمایشی برای قاسم طاهر احمدی به عنوان مدیر کانون نمایش‌های خیابانی؛ شهرام نوشیر بر صندلی معاونت اداری و مالی سابق نشست.

قاسم طاهر‌ احمدی، با حکم حسین طاهری، مدیر کانون نمایش‌های خیابانی اداره کل هنرهای نمایشی شد.

به گزارش ایلنا، مدیر کل هنرهای نمایشی در حکم خود آورده است:

برادر گرامی جناب آقای قاسم طاهر‌احمدی

نظر به شایستگی، تخصص، حسن سابقه، دانش و تجربیات گرانقدرتان در حوزه ارزشمند، فراگیر و پر اهمیت نمایش خیابانی، به موجب این حکم شما را به عنوان مدیر کانون نمایش‌های خیابانی منصوب می‌نمایم.

امید است با اتکال به خداوند منان و بهره‌گیری از دانش و تجربه همکارانتان و در تعامل روز افزون با هنرمندان و تجربه ‌اندوختگان و دیگر علاقه‌مندان این حوزه، در گسترش، تعمیق و شکوفایی نمایش خیابانی در سراسر کشور، آن‌گونه که درخور این هنر متعالی و هنرمندان آن است، موفق و موید باشید.

لازم می‌دانم از زحمات جناب آقای شهرام نوشیر در دوران تصدی مدیریت این کانون، سپاسگزاری نمایم.»

قاسم طاهر‌احمدی، متولد سال ۱۳۵۰ در تهران، کارشناسی ارشد تئاتر خود را ازدانشگاه قزاقستان گرفته و سال‌های طولانی در عرصه تئاتر خیابانی کشور فعال بوده است.

از جمله فعالیت‌‌های این هنرمند می‌توان به بازی در نمایش‌های «آقابزرگ‌ها» به کارگردانی رضا کرم رضایی، «یوسف و زلیخا»، «تخت و خنجر»، «سه هنگامه» و «دار و دلدار» به کارگردانی داوود فتحعلی بیگی، «می‌خواهی چه کاره باشی» کار محسن قوامی، «الماس و شهر تارا» به کارگردانی میثم یوسفی، «درخت الاکلنگ» کار هومن مجابی و… اشاره کرد.

این بازیگر همچنین برای بازی در نمایش‌های صحنه‌ای و خیابانی «می‌خواهی چه کاره باشی»، «پا برهنه‌ها»، «پهلوان»، «سوخته دل»، «داستان شهر ما» و «مبارک ترافیک» موفق به دریافت جایزه شده است.

همچنین با حکم حسین طاهری، مدیر کل هنرهای نمایشی، شهرام نوشیر، سرپرست معاونت اداری و مالی اداره کل هنرهای نمایشی شد.

همچنین حسین طاهری، طی حکمی، شهرام نوشیر را به عنوان سرپرست معاونت اداری و مالی اداره کل هنرهای نمایشی منصوب کرد.

حکم مدیر کل هنرهای نمایشی به شرح زیر است:

«برادر گرامی جناب آقای شهرام نوشیر
احتراماً نظر به حسن سابقه، دانش و تجربیات ارزشمندتان در حوزه امور اداری و اجرایی، به موجب این حکم به سرپرستی معاونت اداری و مالی اداره‌کل هنرهای نمایشی منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند منان و بهره‌گیری از توانایی‌ها و تجربیات دیگر همکارانتان در این حوزه، در امر سامان‌بخشی امور اداری و مالی که از ضرورت و اولویت‌های اداره‌کل است، موفق و موید باشید.

همچنین لازم می‌دانم از تلاش‌های جناب‌عالی در دوران تصدی مدیریت کانون نمایش‌های خیابانی، سپاسگزاری نمایم.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز