خبرگزاری کار ایران

مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری ارتحال آیت‌الله مهدوی‌کنی را تسلیت گفت

کد خبر : ۲۱۵۹۴۵

امید است جامعه اسلامی در تداوم راهشان و در صراط توحید و ولایت با قدرت بیش از پیش موفق باشند و برای بازماندگان و دوستان ایشان اجر و صبر جزیل در این مصیبت بزرگ را از خداوند و پروردگار عالم مسئلت می‌نماییم.

مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری در مجلس در پیامی ارتحال آیت‌الله مهدوی کنی را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، منطقه چهارمحال و بختیاری - در پیام مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری آمده است: ضایعه درگذشت یاور صدیق امام و رهبری استاد گرانقدر حضرت آیت‎الله مهدوی کنی موجب تاثر و تالم فراوان تمام ملت ایران و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.

در این پیام اضافه شده است: این عالم جلیل القدر در طول سال‌های پیش از انقلاب، در پیشاپیش صفوف مبارزات مردمی حضور داشتند و دوشادوش انقلابیون در راه مبارزه با رژیم ستمشاهی متحمل رنج‌های و مصائب فراوان گردیدند و پس از پیروزی انقلاب در مسئولیت‌ها و جایگاه‌های مختلف با پشتکار وصف ناپذیر و سعه‌صدر، نقشی پررنگ در پیشبرد اهداف انقلاب برعهده داشتند.

در ادامه این پیام آمده است: آیت‌الله مهدوی کنی، در لحظه‌های ارزشمند عمر خویش زمانی از جهد و جهاد در راه پرورش شاگردان و تعلیم و تعلم آنها دست نکشید و بیان واژه استاد در وصف زحمات این عالم وارسته واژه‌ای بس کوچک است.

این پیام خاطرنشان می‎شود: امید است جامعه اسلامی در تداوم راهشان و در صراط توحید و ولایت با قدرت بیش از پیش موفق باشند و برای بازماندگان و دوستان ایشان اجر و صبر جزیل در این مصیبت بزرگ را از خداوند و پروردگار عالم مسئلت می‌نماییم.

در پایان این پیام آمده است: مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری درگذشت این عالم ربانی را به پیشگاه حضرت امام عصر(ارواحنا فدا) و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، مراجع عظام، حوزه‌های علمیه، جامعه روحانیت مبارزه، علما و ائمه جمعه و جماعات و ملت شریف ایران اسلامی و خانواده بزرگوار ایشان تسلیت عرض می‌نماییم و از خداوند منان برای ایشان غفران واسعه الهی و همنشینی با اهل بیت(ع)، امام راحل(ره) و شهدا و برای بازماندگان صبری جزیل مسئلت داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز