خبرگزاری کار ایران

از سوی نصرالله سجادی؛

زمان برگزاری انتخابات ۳ فدراسیون ورزشی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۷۸۴

زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن های ورزشی شنبه ۱۷ آبان ماه، فدراسیون تنیس دوشنبه ۱۹ آبان ماه و فدراسیون تیراندازی دوشنبه ۲۶ آبان ماه جاری ماه تعیین شده است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان در سه نامه جداگانه از دبیران مجامع فدراسیون های تیراندازی، انجمن های ورزشی و تنیس خواست تا مقدمات برگزاری مجامع انتخابی را در زمان اعلام شده در نامه فراهم کنند.

به گزارش ایلنا، نصراله سجادی با ارسال سه نامه جداگانه به احمد رضا هامونی حقیقت دبیر مجمع فدراسیون تیراندازی، دلداده مهربان دبیر مجمع فدراسیون انجمن های ورزشی و شاهرخ کشاورز دبیر مجمع فدراسیون تنیس از آنها خواست ضمن هماهنگی با دفتر امور مجامع فدراسیون های ورزشی اقدامات لازم را برای برگزاری مجامع انتخاباتی این سه فدراسیون فراهم کنند.

در این سه نامه زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن های ورزشی شنبه ۱۷ آبان ماه، مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس دوشنبه ۱۹ آبان ماه و مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی دوشنبه ۲۶ آبان ماه جاری ماه تعیین شده است.

همچنین ساعت برگزاری این مجامع راس ساعت ۱۰ زمان های تعیین شده است و انتخابات نیز در آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز