خبرگزاری کار ایران

۴ماه مانده به جشنواره سی و سوم؛

طالبی و رمضانی به جشنواره فیلم فجر راه پیدا کردند

کد خبر : ۲۱۵۷۸۰

محمدعلی طالبی و غلامرضا رمضانی نخستین کارگردانان راه یافته به بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجراصفهان در بخش سودای سیمرغ سی و سومین جشنواره فیلم فجر حضور خواهند داشت.

محمدعلی طالبی و غلامرضا رمضانی نخستین کارگردانان راه یافته به بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر اصفهان در بخش سودای سیمرغ سی و سومین جشنواره فیلم فجر حضور خواهند داشت.

به گزارش ایلنا، باتوجه به برنامه ریزی‌های انجام شده و همچنین اعلام به مقررات سی و سومین جشنواره فیلم فجر به منظور اعتلا و استمرار سیاست‌های تشویقی در تولید آثار سینمایی کودک و نوجوان، دو اثر دریافت کننده جوایز بهترین فیلم و بهترین کارگردانی مسابقه سینمای ایران بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان به صورت مستقیم امکان شرکت در این بخش از جشنواره فیلم فجر را خواهند داشت.

کارگردان فیلم قول با کسب پروانه زرین بهترین فیلم بلند و غلامرضا رمضانی کارگردان فیلم فرار از قلعه رودخان با دریافت پروانه زرین بهترین کارگردانی در بخش مسابقه سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حضور خواهند داشت.

بخش مسابقه سینمای ایران همزمان با سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوه‌مند اسلامی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ با هدف تشویق و تکریم فیلمسازان ارزشمند میهن اسلامی در بخش‌های سودای سیمرغ، نگاه نو، سینما حقیقت، فیلم برگزیده تماشاگران، تبلیغات و اطلاع رسانی پخش برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز