خبرگزاری کار ایران

ایران خواهان کاهش تولید نفت اوپک نیست

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۶۱۲

ایران که مشتاق پایان یافتن تحریم هایی است که صادرات نفت این کشور را محدود کرده، با خودداری از درخواست نشست فوری اوپک به منظور جلوگیری از کاهش قیمت ها، موافق تصویب اقداماتی در این جهت نیست.

پایگاه خبری بلومبرگ اعلام کرد: ایران که مشتاق پایان یافتن تحریم هایی است که صادرات نفت این کشور را محدود کرده، با خودداری از درخواست نشست فوری اوپک به منظور جلوگیری از کاهش قیمت ها، موافق تصویب اقداماتی در این جهت نیست.

به گزارش ایلنا و به نقل از بلومبرگ، پایگاه خبری وزارت نفت ایران دیروز خبر داد، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت ایران با حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری این کشور در مورد دلایل سیاسی و اقتصادی فروپاشی قیمت نفت مشورت کرد.

بلومبرگ اضافه کرد: بنا به اعلام شانا، نشست فوری اوپک برای گفت و گو در مورد کاهش قیمت نفت لازم نیست.

این پایگاه خبری افزود: البته خبرگزاری مهر نیز در تاریخ ۱۹ اکتبر(۲۷ مهر) بدون هیچ توضیحی خبر داد، روحانی به زنگنه گفته است از ابزار دیپلماسی نفت برای جلوگیری از افت بیشتر قیمت ها استفاده و تلاش کند.

اوله هنسن رییس بخش استراتژی نفت بانک دانمارکی ساکسو دیروز در دوبی در مصاحبه با بلومبرگ گفت: آنها اکنون دست خود را بسته می بینند، زیرا واقعا نمی توانند نفتی بیش از آنچه که اکنون تولید می کنند، تولید کنند.

وی افزود: وقتی آنها می دانند که با رفع تحریم ها، ایران نیز از جمله کشورهایی خواهد بود که اقدام به تولید بیشتر خواهد کرد، برایشان سخت است خواهان کاهش تولید نفت باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز