خبرگزاری کار ایران

به دنبال شکست پرسپولیس هستیم؛

پورغلامی: برای انتخاب ۱۱ بازیکن اصلی مشکل داریم / باید هوشمندانه و فداکارانه بازی کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۴۵۴

پرسپولیس بازیکنان خلاقی دارد که می توانند هر لحظه نتیجه مسابقه را تغییر دهند باید مقابل این تیم هوشمند و فداکارانه بازی کنیم تا به جایگاه خوبی در جدول دست یابیم.

مربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: آمادگی بازیکنان ما باعثشده است برای انتخاب ۱۱ بازیکن اصلی دچار مشکل شویم.

به گزارش ایلنا، فرهاد پورغلامی ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری پیش از مسابقه تیم های پرسپولیس و سایپا اظهار داشت: این مسابقه برای هر دو تیم مهم است و ما به دنبال ارایه یک بازی زیبا و کسب سه امتیاز هستیم.

وی ادامه داد: از ابتدای فصل روند فوتبالی خوبی را در پیش گرفتیم و در این مسیر پیشرفت کردیم و تلاش می کنیم به شرایط ایده آلی دست یابیم.

مربی تیم فوتبال سایپا گفت: پرسپولیس بازیکنان خلاقی دارد که می توانند هر لحظه نتیجه مسابقه را تغییر دهند باید مقابل این تیم هوشمند و فداکارانه بازی کنیم تا به جایگاه خوبی در جدول دست یابیم.

روزبه شاه علی دوست، سجاد مشکل پور و سجاد ابراهیم زاده سه بازیکنی هستند که پورغلامی از آنها به عنوان مصدومان سایپا نام برد و گفت: خوشبختانه بازیکنان سایپا از نظر فنی فاصله کمی با هم دارند و تعیین ۱۱ نفر اصلی به خصوص در خط حمله برای ما بسیار سخت است.

پورغلامی خاطرنشان کرد: رقابت های لیگ و جام حذفی بسیار فشرده برگزار می شود و به این دلیل باید نیروهای خود را تقسیم کنیم.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال سایپا در پاسخ به سوالی درباره علت غیبت مجید جلالی سرمربی این تیم در این نشست خبری گفت: آقای پورغلامی نماینده وی است و آقای جلالی صلاح دانستند ایشان در نشست حضور پیدا کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز