خبرگزاری کار ایران

پورمحمدی:

بنای دولت بر پرهیز از پنهان‌کاری و سانسور اطلاعات است

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۱۲۷

ولت به‌دنبال خرابکاری نیست و اجازه خرابکاری نیز به دیگران نمی‌دهد و همین دو کار موجب رشد در جامعه می‌شود و اگر امروز نیز نشانه‌هایی از رشد در جامعه را شاهد هستیم، به دلیل رعایت همین اصول است.

وزیر دادگستری گفت: بنای دولت بر پرهیز از پنهان کاری، دست کاری و سانسور اطلاعات است و اگر دولت مشکل را خودش بیان می‌کند، باید برای رفع این مشکل با دولت همکاری کرد و اگر نظام را دوست داریم نباید بزرگ‌نمایی و سیاه‌نمایی کنیم.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی در مراسم سی امین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات در استان البرز گفت: مجموعه دست اندرکاران تامین امنیت در کشور گنجینه‌ای ارزشمند و گران‌بها هستند.

وزیر دادگستری با بیان این مطلب که در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی با حوادثضدامنیتی تلخی در کشور مواجه بودیم اظهار کرد: در دوران معاصر بیش‌ترین و پیچیده‌ترین طرح‌های ضدامنیتی برای جمهوری اسلامی ایران طراحی شده و ما با پیچیده‌ترین و طولانی‌ترین طرح‌های امنیتی در کشور روبه‌رو بوده‌ایم.

او با بیان این که جمهوری اسلامی ایران امروز برفراز قله امنیت قرار دارد، گفت: حتی دشمنان نظام اسلامی به موفقیت ایران اسلامی در عرصه امنیت پایدار اعتراف کرده‌اند؛ که بخش قابل توجهی از این موفقیت‌ها مرهون مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج) است و امروز به عنوان یک کشور مدعی در دنیا در عرصه امنیت، حرف برای گفتن داریم.

پورمحمدی امنیت در نظام جمهوری اسلامی ایران را به‌واسطه وجود سه رکن اصلی مردم، کارآمدی و توانایی عوامل کارگزار و مدیریت مدیران و رهبران را دانست و شاخص‌ترین تامین کننده امنیت در جامعه را همبستگی ملی دانست و افزود: مدیریت اصولی از نکات محوری در بحثامنیت است و مدیران باید دارای دو خصیصه هوشمندی و قاطعیت باشند که این خصایص در امام خمینی(ره) وجود داشت و همواره در تفکر بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران، دشمن‌شناسی و اولویت‌شناسی را شاهد بوده‌ایم.

وزیر دادگستری به وجود توانایی و قابلیت در عرصه‌های مختلف در نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: کسب اطلاعات، داشتن دانش و تخصص و اراده و تصمیم، سه عنصر اصلی مدیریت است و مدیران برای توسعه و پیشرفت کشور باید این سه عنصر اصلی را مد نظر قرار دهند.

وی گفت دولت بنا دارد با اطلاعات صحیح حرکت کند و با تاکید بر لزوم وجود گردش صحیح اطلاعات در جامعه تصریح کرد: بنای دولت بر پرهیز از پنهان‌کاری، دست‌کاری و سانسور اطلاعات است؛ سرملت نباید کلاه گذاشت و نباید پنهان کاری کرد و اگر دولت مشکل را خودش بیان می‌کند، باید برای رفع این مشکل با دولت همکاری کرد و اگر نظام را دوست داریم نباید بزرگ‌نمایی و سیاه‌نمایی کنیم.

وزیر دادگستری در این باره هم‌چنین گفت: دولت به‌دنبال خرابکاری نیست و اجازه خرابکاری نیز به دیگران نمی‌دهد و همین دو کار موجب رشد در جامعه می‌شود و اگر امروز نیز نشانه‌هایی از رشد در جامعه را شاهد هستیم، به دلیل رعایت همین اصول است.

پورمحمدی در ادامه و درباره استان البرز، وجود جاذبه‌های گردشگری و منابع طبیعی در استان البرز را انگیزه‌ای برای برانگیخته شدن حس طمع سودجویان خواند و اضافه کرد: در صورت بی‌توجهی به این امر، مردم این استان حتی در تامین آب شرب نیز با مشکل مواجه می‌شوند.

وی گفت: امروز به جای آن که امتیاز وجود منابع طبیعی، این استان را به منطقه‌ای خوش آب و هوا تبدیل کند، این منطقه را به کلان‌شهری آلوده تبدیل کرده است.

وزیر دادگستری از مدیران استان البرز خواست تا اجازه شهرک‌سازی و افزایش جمعیت مهاجر را در منطقه ندهند و با جمع‌آوری اطلاعات صحیح، تخصصی و تصمیم و اراده قوی، مانع از خیانت در حق آیندگان شوند.

بر اساس این گزارش، امام جمعه و نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه استان، استاندار البرز، مدیران و مسوولان حراست‌های دستگاه‌ها و کارکنان مجموعه اطلاعات استان، از دیگر حاضران مراسم سی امین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات در استان البرز بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز