خبرگزاری کار ایران

سرگئی لاوروف:

هدف تحریم‌های غرب تغییر مواضع کلیدی مسکو است

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۹۸۸

کشورهای غربی که اقدام به اعمال تحریم علیه روسیه کرده‌اند، این حقیقت که هدف این تدابیر حل و فصل بحران اوکراین نیست را انکار نمی‌کنند؛ در واقع این‌طور به نظر می‌رسد که این کشورها به دنبال تحت تاثیر قرار دادن مواضع مسکو در قبال مسائل مهم و اصلی هستند.

«سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که هدف تحریم‌های غرب حل و فصل بحران اوکراین نیست بلکه این محدودیت‌ها به دلیل واداشتن مسکو به تغییر موضع در مسائل کلیدی اعمال شده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از راشا تودی، لاوروف تاکید کرد که کشورهای غربی که اقدام به اعمال تحریم علیه روسیه کرده‌اند، این حقیقت که هدف این تدابیر حل و فصل بحران اوکراین نیست را انکار نمی‌کنند؛ در واقع این‌طور به نظر می‌رسد که این کشورها به دنبال تحت تاثیر قرار دادن مواضع مسکو در قبال مسائل مهم و اصلی هستند.

وی تاکید کرد که تاریخ مصرف در پیش گرفتن این رویکردهای استعمارگرایانه به پایان رسیده است.

لاوروف ادامه داد: «در جهان امروز، نظم جهانی چند قطبی شکل گرفته و این‌که گروهی از کشور‌ها خواست خود را بر گروهی دیگر دیکته کنند، امکان‌پذیر نیست.»

وزیر خارجه روسیه گفت که بدون حمایت دیگر محافل قدرت در جهان امروز، حل بسیاری از مشکلات از جمله شکست تروریسم و غیرممکن است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز