خبرگزاری کار ایران

معاون روابط عمومی بسیج:

سلسله همایش‌های بسیج و رسانه در تمامی استان‌های کشور برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۶۱۷

در جلسه صمیمانه با رسانه های بیش از ۲۲ استان کشور که طیّ ۶ ماه اول سال جاری داشته ام تمامی رسانه ها ضمن در خواست برگزاری همایش بسیج و رسانه در استان ها، از برگزاری این همایش اظهار رضایت و همکاری نموده اند.

معاون روابط عمومی بسیج گفت: سلسله همایش های بسیج و رسانه از ۲۷ مهرماه تا پایان هفته بسیج در تمامی استان های کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، اسماعیل احمدی معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین و دبیر همایش بین المللی بسیج و رسانه گفت: با توجه به ارزیابی همایش بسیج و رسانه طیّ سال های گذشته و آثار موفق آن، مصّوب شد این همایش در تمامی استان های کشور نیز برای نخستین بار برگزار شود.

احمدی در خصوص زمان اجرای همایش های استانی عنوان نمود: از۲۷ مهرماه سال جاری همایش های استانی آغاز گردیده و تا پایان هفته بسیج تمامی استان ها این همایش را برگزار خواهند کرد.

وی استقبال رسانه های استان ها را بسیار خوب توصیف نموده و اظهار داشت: در جلسه صمیمانه با رسانه های بیش از ۲۲ استان کشور که طیّ ۶ ماه اول سال جاری داشته ام تمامی رسانه ها ضمن در خواست برگزاری همایش بسیج و رسانه در استان ها، از برگزاری این همایش اظهار رضایت و همکاری نموده اند.

دبیر همایش بین المللی بسیج و رسانه ادامه داد: این همایش از سه بخش عمومی – کارگروه ها و تجلیل تشکیل گردیده و به مدت یک روز کامل در مرحله استانی انجام می گیرد.

وی بخش عمومی را که در قالب افتتاحیه برگزار می شود حاوی اظهار نظر نمایندگان رسانه ها دانسته و افزود: بخش کارگروه ها با تعیین عناوینی حاوی شعار سال و رسانه های جبهه معارض به مباحثعلمی و تخصصی خواهد پرداخت.

این فعال رسانه در پایان ضمن تشکر از مراکز رسانه ای بسیج در برگزاری این همایش بیان کرد: مانند سال گذشته، همایش مرکزی با حضور رسانه های جهان اسلام به صورت بین المللی برگزار خواهد شد.

گفتنی است مراکز رسانه ای بسیج شامل سازمان بسیج رسانه، مرکز بسیج صداو سیما، شورای فضای مجازی و روابط عمومی بسیج؛ ستاد همایش بسیج و رسانه را تشکیل می دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز