خبرگزاری کار ایران

امیرعبدالهیان خبر داد:

برنامه ریزی برای دیدار رسمی ظریف از اوگاندا

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۹۶۰

دو کشور دارای ظرفیت‌های بالای همکاری های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی هستند و مطمئنم که گفتگوهای انجام شده در دومین نشست کمیته سیاسی به ریاست مدیران کل منطقه ای وزارت امور خارجه به توسعه بیش از پیش مناسبات بین دو کشور کمک خواهد کرد.

معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه در دیدار با مدیر منطقه ای وزارت خارجه اوگاندا گفت: دیدار رسمی جناب آقای دکتر ظریف از اوگاندا در دست برنامه‌ریزی است.

به گزارش ایلنا، حسین امیرعبداللهیان، معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه بعد از ظهر روز گذشته دوبلی مدیر کل منطقه‌ای وزارت امور خارجه اوگاندا ملاقات کرد.

امیر عبداللهیان در این ملاقات روابط با اوگاندا را با اهمیت توصیف کرد و گفت: دو کشور دارای ظرفیت‌های بالای همکاری های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی هستند و مطمئنم که گفتگوهای انجام شده در دومین نشست کمیته سیاسی به ریاست مدیران کل منطقه ای وزارت امور خارجه به توسعه بیش از پیش مناسبات بین دو کشور کمک خواهد کرد.

معاون وزارت امور خارجه کشورمان افزود: دو کشور علاوه بر همکاری های دوجانبه، عضو سازمان کنفرانس اسلامی و جنبش عدم تعهد هستند و می توانند در مسایل منطقه ای و بین المللی نیز همکاری بیشتری با یکدیگر داشته باشند.

وی افزود: دیدار رسمی جناب آقای دکتر ظریف از اوگاندا در دست برنامه ریزی است.

دوبلی مدیر کل منطقه‌ای وزارات امور خارجه اوگاندا نیز مذاکرات انجام شده در دومین نشست کمیته سیاسی را بسیار مفید توصیف کرد و بر آمادگی کشورش برای توسعه روابط با جمهوری اسلامی ایران در زمینه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تأکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز