خبرگزاری کار ایران

خرم در گفت‌وگو با ایلنا:

دیدار ظریف و کری به کاهش اختلافات کمک می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۷۰۳

همه این تلاش‌ها صورت می‌گیرد تا طرف‌های این پرونده، اطمینان حاصل کنند که قبل از مهلت سوم آذر همه شانس‌ها را مورد امتحان قرار داده‌اند و هیچ فرصتی حتی کوچک را نادیده نگرفته‌اند.

مشاور وزیر امور خارجه با بیان اینکه دیدار ظریف و کری به کاهش اختلافات کمک می‌کند، تاکید کرد: هرچه تیم مذاکره‌کننده ما دیدارها و گفت‌وگوهای بیشتری با هیات‌های مذاکره داشته باشد، به پیشبرد مذاکرات و کاهش اختلافات کمک می‌کند.

سیدعلی خرم در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص مذاکرات اخیر هسته‌ای و دیدارها و گفت‌وگوهای دوجانبه و سه‌جانبه گفت: این دیدارها ضروری هستند چراکه مقدمات اجلاس و دور آتی مذاکرات را فراهم می‌کنند.

وی با بیان اینکه دیدار ظریف و کری به کاهش اختلافات کمک می‌کند، اظهار داشت: همه این تلاش‌ها صورت می‌گیرد تا طرف‌های این پرونده، اطمینان حاصل کنند که قبل از مهلت سوم آذر همه شانس‌ها را مورد امتحان قرار داده‌اند و هیچ فرصتی حتی کوچک را نادیده نگرفته‌اند.

سفیر و نماینده اسبق ایران در مقر اروپایی سازمان ملل متحد ادامه داد: دولت آمریکا می‌داند فرصت موجود، فرصتی طلایی است که نباید آن را از دست بدهد و اگر به نوعی توافق با ایران در پرونده هسته‌ای دست یابد، دستاوردی برای پیروزی در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس و فرصتی برای منزوی کردن تندروها در صحنه سیاست آمریکا خواهد بود. ولی کمبود زمان دولت آمریکا را برای دستیابی به این هدف در تنگنای جدی قرار داده است.

خرم در پایان تاکید کرد: هرچه تیم مذاکره‌کننده ما دیدارها و گفت‌وگوهای بیشتری با هیات‌های مذاکره داشته باشد، به پیشبرد مذاکرات و کاهش اختلافات کمک می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز