خبرگزاری کار ایران

احمد مسجد جامعی:

مشکلات امروزی جامعه نتیجه بی‌توجهی به اخلاق است

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۲۲۱

دقت پیامبر کاملا روشن می‌کند که اسلام بدون اجتهاد، معنویت به راه‌هایی چون اقدامات تندروانه امروز داعش می‌رسد.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به ضرورت و اهمیت اخلاق و نیایش، تاکید کرد: خیلی از مسائل و مشکلاتی که امروز دنیا درگیر آن است نتیجه بی‌توجهی به اخلاق است. در دولت و حکومت حضرت علی(ع)، ایشان راضی نبود تا یک خلخال از پای دختری در شهری از بلاد اسلامی در آورده شود، اما حالا چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد مسجد جامعی در دیدار دوستانه با سید محمد خاتمی به مناسبت عید غیر خم با اشاره به تحولات اخیر منطقه، گفت: داعش و طالبان نشان دادند که چگونه اسلام می‌تواند به ضد اسلام تبدیل شود. تنها اگر کلام پیامبر مبنی آنکه علی با قرآن و قرآن با علی بوده و هیچ‌گاه از هم جدا نمی‌شوند را آویزه گوش خود نکنیم. اسلام بدون ولایت با مشکل مواجه می‌شود که امروز شاهد آن هستیم.

وزیر فرهنگ دولت اصلاحات با اشاره به سخنان و بیانات پیامبر(ص) درباره ولایت و ضرورت آن، افزود: دقت پیامبر کاملا روشن می‌کند که اسلام بدون اجتهاد، معنویت به راه‌هایی چون اقدامات تندروانه امروز داعش می‌رسد.

این عضو شورای شهر تهران در پایان با اشاره به ضرورت و اهمیت اخلاق و نیایش، تاکید کرد: خیلی از مسائل و مشکلاتی که امروز دنیا درگیر آن است نتیجه بی‌توجهی به اخلاق است. اینکه چطور در دولت و حکومت حضرت علی(ع)، ایشان راضی نبود تا یک خلخال از پای دختری در شهری از بلاد اسلامی در آورده شود، اما حالا چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز