خبرگزاری کار ایران

پژمان فر در گفت‌وگو با ایلنا:

منتظر پاسخ وزیر ارتباطات در مورد افزایش سرعت اینترنت هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۱۴۸

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی می گوید که هنوز منتظر پاسخ وزارت ارتباطات در مورد افزایش سرعت اینترنت است و پس از شنیدن پاسخ‌ها در مورد استیضاح وی تصمیم می‌گیرند.

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی می گوید که هنوز منتظر پاسخ وزارت ارتباطات در مورد افزایش سرعت اینترنت است و پس از شنیدن پاسخ ها در مورد استیضاح وی تصمیم می گیرند.

نصرالله پژمان‌فر در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با آخرین وضعیت طرح استیضاح وزیر ارتباطات که از مدتی پیش به علت افزایش سرعت اینترنت مطرح شده بود گفت: ما فعلا این موضوع را تحت عنوان سوال از آقای واعظی مطرح کرده‌ایم تا علت این کار مشخص شود.

نماینده مشهد ادامه داد: البته هنوز این سوال مطرح نشده است تا ببینیم ایشان چه عکس العملی انجام می‌دهند و آیا پاسخ قانع کننده‌ای برای این موضوع دارند یا خیر؟

این نماینده مجلس در ادامه تصریح کرد: باید دید که وزارت ارتباطات چه اقدامی را در ارتباط با وظایف قانونی خود انجام می‌دهد آن وقت است که دیگر مجلس تصمیم می‌گیرد که چگونه باید با این مجموعه برخورد کند و آیا الزامی به طرح استیضاح وزیر ارتباطات هست یا خیر؟

گفتنی است پژمان‌فر از دو ماه پیش احتمال استیضاح وزی ارتباطات و فناوری اطلاعات به دلیل افزایش سرعت اینترنت را مطرح کرده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز