خبرگزاری کار ایران

بازدید معاون اول رییس جمهور از منطقه ویژه اقتصادی شیراز

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۶۹۰

معاون اول رییس جمهور از منطقه ویژه اقتصادی شیراز بازدید کرد و در جریان ظرفیت‌ها، امکانات و پتانسیل این منطقه برای توسعه صادرات و تولید قرار گرفتند.

اسحاق جهانگیری صبح امروز(شنبه) در جریان سفر به شیراز با حضور در منطقه ویژه اقتصادی شیراز ضمن بازدید از بخشهای مختلف، با توضیحات استاندار و مسئولین این منطقه در جریان ظرفیت‌ها، فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاران فعال در این منطقه قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، منطقه ویژه اقتصادی شیراز با مساحت بیش از ۱۰۰۰ هکتار در جنوب شرقی این شهر در جاده شیراز فسا واقع شده است.

منطقه ویژه اقتصادی شیراز به ۵ فاز تقسیم شده و کلیه زیرساختهای فاز اول و دوم از جمله آب، برق، گاز، تلفن، فیبر نوری، روشنایی معابر، محوطه سازی، آسفالت، ساختمان اداری و… در حال اجرا می‌باشد.

نزدیکی به شهر شیراز و واقع شدن در مجاورت فرودگاه بین المللی شیراز و راه آهن پیش‌بینی شده، موجب ارجعیت این منطقه نسبت به سایر مناطق کشور گردیده است.

توسعه صادرات و ایجاد تحرک در صنعت و تجارت، حضور در بازارهای جهانی تولید و صادرات کالا، رشد و توسعه اقتصادی استان، تشویق سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای ورود به عرصه تولید و حمایت از صنایع و صنعت‌گران داخلی و ایجاد تسهیلات برای آن‌ها از جمله اهداف ایجاد منطقه ویژه اقتصادی شیراز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز