خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در دیدار با وزیر ورزش عراق:

انسجام ملی گروه‌های سیاسی عراق از گسترش افراطی‌گری جلوگیری می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۱۰۴

مدیریت موفق سیاستمداران عراقی و تشکیل دولت جدید در عراق می‌تواند سبب کاهش مشکلات مردم عراق را در پی داشته باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با عبدالحسین عبطان گفت: وحدت و انسجام ملی میان گروه‌های سیاسی عراق می‌تواند از گسترش خشونت و گروه‌های افراطی در عراق جلوگیری کند.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی در دیدار با عبدالحسین عبطان وزیر ورزش عراق که امروز صورت گرفت، با ابراز خرسندی از تشکیل دولت جدید در عراق ابراز امیدواری کرد که با تشکیل دولت جدید در روند امور این کشور به ویژه تثبیت امنیت و مقابله با گروه‌های تروریستی تسریع شود.

وی افزود: مدیریت موفق سیاستمداران عراقی و تشکیل دولت جدید در عراق می‌تواند سبب کاهش مشکلات مردم عراق را در پی داشته باشد.

لاریجانی در همین راستا بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از هر گونه رویکردی در جهت برقراری امنیت و ثبات در عراق تأکید کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش شرایط منطقه و عراق را پیچیده دانست و تصریح کرد: وحدت و انسجام ملی میان گروه‌های سیاسی عراق می‌تواند از گسترش خشونت و گروه‌های افراطی در عراق جلوگیری کند.

لاریجانی در پایان بر گفت‌وگو و رایزنی‌های مستمر میان مقامات سیاسی و پارلمانی دو کشور و اجرایی شدن توافقنامه‌های فیمابین تأکید کرد.

در ادامه این دیدار عبدالحسین عبطان وزیر ورزش عراق با قدردانی از حمایت‌های دولت و مردم ایران از مردم عراق گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره از حامیان مبارزه با تروریسم و برقراری آرامش در عراق بوده است که هیچ گاه از ذهن مردم عراق فراموش نخواهد شد.

وی در پایان توسعه و گسترش مناسبات در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور عراق با جمهوری اسلامی ایران را خواسته دولت جدید و تمام گروه‌های سیاسی این کشور دانست و بر آن تأکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز