خبرگزاری کار ایران

نوبخت در نشست خبری: / ۴ /

دولت از پرداختن به حاشیه‌ها اجتناب می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۰۱۸

قطعا برای پست معاونت سیاسی فرد مناسبی از نظر وزارت کشور و دولت انتخاب خواهد شد. / هم‌اکنون دکتر نجفی به عنوان سرپرست وزارت علوم همه وظایف وزیر را انجام می‌دهد. / قانون خدمات کشوری، استخدام و تغییر وضعیت نیروها منع نکرده است

سخنگوی دولت تاکید کرد: تخریب دولت توسط گروه‌های تندرو مسئله جدیدی نیست اما این تخریب‌ها اخیرا سرعت گرفته است. ما به دنبال حاشیه‌سازی نیستیم و ترجیح می‌دهیم به جای این کارها یک واحد نرخ تورم را کاهش دهیم یا اقدامات عمرانی انجام دهیم چرا که این کارها بیشتر در ذهن مردم می‌ماند. ما از پرداختن به حاشیه‌ها اجتناب می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدباقر نوبخت در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ سوال خبرنگاری در مورد پروژه‌های عمرانی که بدون مجوز محیط زیست انجام می‌شود، گفت: این گونه نیست که محیط زیست نسبت به کل طرح‌های عمرانی و اجرای آن مخالف باشد.

وی در مورد تغییر نیروهای شرکتی به قراردادی و دیگر تغییرات در این زمینه اظهار داشت: قانون خدمات کشوری، استخدام و تغییر وضعیت نیروها منع نکرده اما این استخدام و تبدیل شرایطی دارد به گونه‌ای که به ازای سه نفری که از یک شرکت خارج می‌شوند یک نفر می‌تواند با آزمون استخدام شود و این مسئله روند قانونی خود را دارد.

سخنگوی دولت در مورد وضعیت معاونت سیاسی وزارت کشور نیز تصریح کرد: قطعا برای پست معاونت سیاسی فرد مناسبی از نظر وزارت کشور و دولت انتخاب خواهد شد.

نوبخت در مورد برنامه دولت پیرامون وزارت علوم و عملکرد نجفی در این وزارتخانه خاطرنشان کرد: هم‌اکنون دکتر نجفی به عنوان سرپرست وزارت علوم همه وظایف وزیر را انجام می‌دهد. بنده در مورد کسری بودجه دانشگاه‌ها نیز با آقای نجفی جلسه داشتم و قرار شد مشکلات دانشگاه‌های مربوطه مورد بررسی قرار گیرد.

وی این را هم گفت که نجفی در حال بررسی بورسیه‌های غیرقانونی دولت گذشته نیز است.

در ادامه خبرنگاری با بیان اینکه در روزهای اخیر شاهد شدت گرفتن تخریب‌ها علیه دولت هستیم از نوبخت پرسید که دولت چه اقدامی را در این رابطه در دستور کار دارد که سخنگوی دولت پاسخ داد: تخریب دولت توسط گروه‌های تندرو مسئله جدیدی نیست اما این تخریب‌ها اخیرا سرعت گرفته است. ما به دنبال حاشیه‌سازی نیستیم و ترجیح می‌دهیم به جای این کارها یک واحد نرخ تورم را کاهش دهیم یا اقدامات عمرانی انجام دهیم چرا که این کارها بیشتر در ذهن مردم می‌ماند. ما از پرداختن به حاشیه‌ها اجتناب می‌کنیم.

سخنگوی دولت در مورد اظهارات روز گذشته وزیر اطلاعات در مجلس که خبر از دستگیری ۱۳۰ تکفیری داده بود، عنوان کرد: این دستگیری‌ها ارتباطی با گروهک داعش ندارد. این افراد نیز خارجی نبودند ما از سربازان گمنام امام زمان(عج) و وزارت اطلاعات که با چشم باز و شبانه‌روزی در منطقه آشفته دقت عمل دارند قدردانی می‌کنیم که وظایف خود را به درستی انجام می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز