خبرگزاری کار ایران

نوبخت در پاسخ به ایلنا:

دولت منتظر گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد رانت ۷هزار میلیاردی است

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۹۶۸

اجازه بدهید تا از جزییات لازم در ارتباط با تصویب کلیات طرح آمران به معروف اطلاع پیدا کنم چون به دقت نمی‌دانم چه چیزی تصویب شده اما اینکه ستادی تشکیل شود که مغایر وظایف دولت عمل کند درست نیست.

سخنگوی دولت از انتظار دولت برای دریافت گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص رانت هفت هزار میلیاردی دولت قبل خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدباقر نوبخت در نشست خبری خود با خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه دولت در رابطه با رانت هفت هزار میلیاردی با توجه به صحبت‌های رئیس کمیسیون اقتصادی پیرامون پیگیری مجلس در مورد این مسئله چه اقداماتی انجام خواهد داد؟ گفت: ما هم منتظر دریافت گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد این فساد هستیم.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا پیرامون اینکه بررسی‌ها در مورد تامین منابع صندوق پس‌انداز مسکن به کجا رسید، اظهار داشت: در این خصوص وزیر راه و رئیس کل بانک مرکزی در حال رایزنی هستند تا تامینات لازم صورت گیرد.

سخنگوی دولت در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه با توجه به کلیات طرح آمران به معروف، نظر دولت در این خصوص چیست؟ تصریح کرد: من اطلاعات دقیقی در این مورد در دست ندارم. اجازه بدهید تا از جزییات لازم اطلاع پیدا کنم چون به دقت نمی‌دانم چه چیزی تصویب شده اما اینکه ستادی تشکیل شود که مغایر وظایف دولت عمل کند درست نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز