خبرگزاری کار ایران

رحماندوست در نطق میان دستور:

در تولید چادر مشکی کیفیت نداریم

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۹۶۵

حکام ترکیه، امارات، عربستان و قطر بترسند از اینکه بلایی را که گروه های داعش، النصره و موارد مشابه که زاییده سیاست های شیطانی امریکا در منطقه هستند به زودی گریبان خود آنها را بگیرد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه کارخانه باکیفیت برای تولید چادر مشکی نداریم گفت: ایران بزرگنرین مصرف کننده چادر مشکی است اما چشممان به واردات خارجی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا مجتبی رحماندوست در صحن علنی مجلس گفت: ایران بزرگترین مصرف کننده چادر مشکی در دنیاست اما کارخانه تولید چادر مشکی مناسب و با کیفیت بالا در کشور نداریم و چشمانمان به واردات خارجی است.

نماینده تهران با اشاره به وضعیت تئاتر کشور یادآور شد: بخش سالم تئاتر را متأثر ساخته و متأسفانه بعضا شاهد اجرای تئاترهایی هستیم که با کلمه «وقیح» توصیف می شود و لازم است ارشاد تئاتر را در یابد.

وی ابراز امیدواری کرد هیچ گاه محتاج راه اندازی دانشگاه ها در ایران که در آن فقط به انگلیسی تدریس شود نباشیم بلکه همه کشورها باید تلاش کنند هر کدام حداقل یک دانشگاه در کشور خود راه اندازی کنند که در آن به زبان فارسی تدریس شود

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اضهار داشت: مسوولان با همت خود میتوانند چند مضل بزرگ که کشور را به سمت پرتگاه میبرند و مهمترین آن نظام بانکی کشور است را حل کنند

رحماندوست افزود: از توزیع ناعادلانه ثروت در جامعه و محروم ماندن درصد قابل توجهی از مردم از درآمدهای نفت و زندگی بسیار فقیرانه آنها به خدا شکایت می برم و از انفجار نیرو در دستگاه های دولتی و حقوق بگیران اعلام خطر می کنم زیرا امروزه فقط حقوق بگیر شدن شغل تلقی می شود و اشتغال در بخش خصوصی مورد حمایت نیست برنامه ریزی درستی را برای آن شاهد نیستیم.

وی ادامه داد: انفجار قوانین مصوبه سی و چند ساله اخیر و امکان هرگونه تفسیر و تحلیل آنها و فقدان نظارت بر دستگاه های اجرایی مانع رشد کشور شده است.

نماینده تهران وشمیرانات از جانبازان به دلیل تأخیر در حل مسائل دارو و درمان آنها و از ایثارگران به علت عدم تصویب آیین نامه های قانون نظام جامع و از ایثارگران بازنشسته به دلیل وضع نامناسب معیشتی و از جانبازان و معلولان به دلیل معلول بودن مبلمان شهری و شکنجه هایی که آنها به خاطر تردد در شهر متحمل می شوند پوزش خواست.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یادآور شد: تعدادی از نمایندگان با امضای طرح تقاضای تحقیق و تفحص متقاضی بررسی وضعیت زندان ها و بازداشتگاه های مختلف و اردوگاه های محل نگهداری محکومان و مجرمان مواد مخدر و بررسی نحوه درمان معتادان، نحوه اجرای قانون آیین دادرسی کیفری در مورد حقوق مادی و معنوی و حقوق شهروندی متهمان و محکومان شده اند.

این نماینده مجلس ادامه داد: بررسی نحوه نظارت دادستان ها بر بازداشتگاه های تحت نظر نیروی ا نتظامی و نظامی و امنیتی و بررسی دسترسی متهمان به وکلا در زندان ها و بازداشتگاه ها و چگونگی توجه قوه قضائیه به گزارش وکلا از نحوه برخورد با متهمان باید مورد تأکید قرار گیرد.

وی بیان کرد: حکام ترکیه، امارات، عربستان و قطر بترسند از اینکه بلایی را که گروه های داعش، النصره و موارد مشابه که زاییده سیاست های شیطانی امریکا در منطقه هستند به زودی گریبان خود آنها را بگیرد به خصوص از حمایت داعش برای تشدید فشار به کوبانی مسلمان نشین کرد دست بردارند.

رحماندوست افزود: خبرهای خوبی از کوبانی داشته ایم ولی از حمایت از قاتلان در سوریه، عراق و یمن دست بردارند.

وی خطاب به گروه ۱ + ۵ گفت: باید بدانید موضوع هسته ای در ایران ملی است و توافق نهایی فقط در سایه حفظ منافع ملی جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن تبریک اعلام موجودیت ستاد مردمی آزادسازی قدس شریف در ایران به بسیجیان مسلح گردنه باختری، غزه و لبنان که رعب در دل شیاطین صهیونیست انداخته اند و آزادی قدس را نوید می دهند، گفت: این بسیجیان مسلح هستند که فلسطین از بحر تا نهر را محقق خواهند ساخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز