خبرگزاری کار ایران

اسداللهی در نطق میان دستور:

حقوق بشر به لحاظ سیاست‌زدگی جایگاه خود را از دست داده است

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۹۵۱

آیا بمباران مردم بی دفاع مبارزه با تروریسم است؛ القاعده و داعش ساخته و پرداخته کیست و چگونه به وجود آمد همچنین تأمین سلاح و حمایت‌های مالی را چه کسانی انجام می‌دهند.

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در برهه کنونی مبارزه با تروریسم ساختگی حربه ای در دست دشمنان شده است و به بهانه این حربه شاهد بدترین ظلم ها و جنایات هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا غلامرضا اسداللهی نماینده مردم تربت جام در نطق میان دستور خود گفت: متأسفانه امروز منطقه خاورمیانه و کشورهای اسلامی در آتش تفرقه کشورهای استعمارگر به سرکردگی آمریکا و انگلیس می سوزد، متأسفانه جان و مال مسلمانان به تاراج می رود و در برهه کنونی مبارزه با تروریسم ساختگی حربه ای در دست دشمنان شده است و به بهانه این حربه شاهد بدترین ظلم ها و جنایات هستیم. مردم مظلوم و بی دفاع سوریه، عراق، افغانستان، پاکستان چه گناهی مرتکب شده اند و آیا بمباران مردم بی دفاع مبارزه با تروریسم است؛ القاعده و داعش ساخته و پرداخته کیست و چگونه به وجود آمد همچنین تأمین سلاح و حمایت‌های مالی را چه کسانی انجام می‌دهند.

اسداللهی افزود: چرا داعش و اسرائیل روابط نزدیکی دارند و چطور مجروحان داعش در بیمارستان های اسرائیل درمان می شوند لذا قطعا ایجاد داعش و القاعده در راستای برنامه طرح ریزی شده برای خدشه به چهره نورانی اسلام و اسلام هراسی است و هدف آنها در طول سالیان گذشته و امروز، مبارزه با اسلام و دین باوران بوده و است از این رو باید همه مسلمانان هشیار باشند.

ماینده مردم تربت‌ جام در مجلس شورای اسلامی گفت: ‌ حقوق بشر امروز به لحاظ سیاست‌زدگی جایگاه خود را از دست داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز