خبرگزاری کار ایران

سراج در پاسخ به ایلنا:

در مورد ممنوعیت فعالیت دوشغله‌ها با رضا‌زاده در حال مذاکره هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۸۶۶

مسئله بورسیه‌های غیرقانونی در حال بررسی و اقدام است / حداقل ۱۰ یا ۱۵ جلسه با مرحوم خبره بابت قانون سازمان بازرسی در مجلس حضور داشتیم که متاسفانه دیروز بعد از فوت ایشان، این قانون تصویب شد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور از مذاکره با حسین رضازاده در مورد ممنوعیت فعالیت دوشغله‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناصر سراج در حاشیه مراسم تشییع پیکر ولی‌الله خبره قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور در جمع خبرنگاران درباره شخصیت آقای خبره گفت: ایشان حدود ۲۰ سال در سازمان بازرسی کل کشور فعالیت داشتند و تقریبا در تمامی موارد متخصص متعهد و متحقق بودند.

وی ادامه داد: ‌کارهایی که به ایشان ارجاع داده می‌شد به نحو احسن انجام می‌دادند. در جلساتی که حضور داشتند مخصوصا در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام حتما با مطالعه دقیق حضور پیدا می‌کردند.

رئیس بازرسی کل کشور یادآور شد: در رابطه با قانون ما که قرار بود بررسی شود حداقل ۱۰ یا ۱۵ جلسه با ایشان در مجلس حضور داشتیم که متاسفانه دیروز بعد از فوت ایشان، این قانون تصویب شد.

وی گفت: واقعا نمی‌دانم بعد از ایشان چه کسی می‌تواند مسئولیت خطیر او را در سازمان قبول و جای ایشان را پر کند.

رییس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در مورد اینکه سازمان بازرسی پیگیر بحثممنوعیت دوشغله‌ها بود و در این راستا دنیامالی پس از رای آوردن در انتخابات شورای شهر از ریاست فدراسیون قایقرانی استعفاء داد اما حسین‌رضا‌زاده نیز با وجود اینکه رییس فدراسیون وزنه‌برداری بود همچنان با وجود عضویت در شورای شهر به ریاست خود در فدراسیون ادامه‌ می‌دهد، گفت: ‌ ما در حال مذاکره با ایشان هستیم و بعد از انتخابات این موضوع را مطرح کردیم که دو شغله ها حق ندارند در انتخابات شرکت کنند و کاری هم با آقای دنیامالی نداشتیم. و در حال حاضر با آقای رضا زاده در این باره در حال مذاکره هستیم.

سراج در مورد پرونده بورسیه‌های غیرقانونی گفت: بررسی این مسئله در حال بررسی و اقدام است.

رییس سازمان بازرسی کل کشور در مورد تحقیقات این سازمان در خصوص سقوط هواپیما آنتونوف نیز گفت: گزارش این سانحه هنوز تکمیل نشده و به محض اتمام گزارش مربوطه اعلام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز