خبرگزاری کار ایران

دبیر کل حزب موتلفه در گفت‌و‌گو با ایلنا:

با محوریت جامعتین وارد عرصه انتخابات خواهیم شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۳۵۸

هیچ محدودیتی برای تشکل‌های اصولگرا به منظور ائتلاف آن‌ها نبایستی مطرح شود. چون ائتلاف اصولگرایان را یک موضوع حیاتی می‌دانم بنابراین معتقدم که سلیقه‌های اصولگرایی بنای خود را باید در جهت ائتلاف بگذارند که هرچه دامنه این ائتلاف وسیع‌تر باشد به نفع جریان اصولگرایی خواهد بود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه با محوریت جامعتین وارد عرصه انتخابات مجلس دهم خواهیم شد، گفت: درباره اینکه گفته می‌شود برخی جریان‌های اصولگرایی می‌خواهند محورهای دیگری مطرح کنند باید دید که این محورهای تعریف شده چه هستند اما موجود فعلی ما جامعتین است.

محمد نبی‌حبیبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا درباره وحدت اصولگرایان و ائتلاف این جریان با اعتدالیون و اصلاح‌طلبان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: من معتقدم که اصولگرایان برای ائتلاف با هم هیچ شرطی نباید بگذارند. یعنی سلیقه‌های مختلف اصولگرایی باید با انگیزه اینکه ائتلاف شدنی، ضروری و اجتناب ناپذیر است، سلیقه‌های خود را به یکدیگر نزدیک کنند.

وی در پاسخ به این سوال که اصولگرایان چه محوری را برای نحوه ائتلاف یا وحدت در انتخابات مجلس تعریف خواهند کرد، تاکید کرد: ما با محوریت جامعتین وارد هرصه انتخابات خواهیم شد. درباره اینکه گفته می‌شود برخی جریان‌های اصولگرایی می‌خواهند محورهای دیگری مطرح کنند باید دید که این محورهای تعریف شده چه هستند اما موجود فعلی ما جامعتین است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچنین در پاسخ به این سوال که برخی از گروه‌های اصولگرایی با برگزاری جلساتی چون جلسه وحدت اصولگرایی و انتخاب آیت الله مصباح یزدی به عنوان سخنران جلسه بنا دارند تا برخی اشخاص و جریان‌ها را محور اصلی ائتلاف تعریف کنند، تصریح کرد: هیچ محدودیتی برای تشکل‌های اصولگرا به منظور ائتلاف آن‌ها نبایستی مطرح شود. چون ائتلاف اصولگرایان را یک موضوع حیاتی می‌دانم بنابراین معتقدم که سلیقه‌های اصولگرایی بنای خود را باید در جهت ائتلاف بگذارند که هرچه دامنه این ائتلاف وسیع‌تر باشد به نفع جریان اصولگرایی خواهد بود.

نبی حبیبی درباره عدم دعوت از برخی جریان‌ها در نشست وحدت اصولگرایی و گلایه این جریان‌ها نسبت به رفتار متولیان این همایش و نشست، اظهار کرد: تا آنجایی که من اطلاع دارم هیچ منعی برای شرکت در جلسه سخنرانی آیت الله مصباح برای دعوت کنندگان قائل نشده‌اند لذا برای شرکت در این جلسه اصلا دعوت خاصی ضرورت ندارد. این جلسه عمومی برای مجموعه اصولگرایان است که بنای ما نیز شرکت در این جلسه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز