خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای اسلامی شهر کوزران در گفتگو با ایلنا:

چند کشته دیگر در جاده‌های کوزران بدهیم تا نمایندگان به وزیر راه تذکر دهند؟!

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۲۳۰

فراموش کردن منطقه‌ای به نام کوزران و عدم پیگیری در عملی شدن برخی نیاز‌های منطقه نظیر مشکلات حوزه راه، تنها گوشه‌هایی از انتقادات مردم محروم بخش کوزران نسبت به ۳ نماینده شهرستان در مجلس بشمار می‌روند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کوزران گفت: فراموش کردن منطقه‌ای به نام کوزران و عدم پیگیری در عملی شدن برخی نیاز‌های منطقه نظیر مشکلات حوزه راه، تنها گوشه‌هایی از انتقادات مردم محروم بخش کوزران نسبت به ۳ نماینده شهرستان در مجلس بشمار می‌روند.

داود امامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، اظهار داشت: در حالی که نزدیک به دو سال و نیم از نمایندگی آقایان مصری، رزم و طیب در مجلس شورای اسلامی می‌گذرد، متاسفانه به رغم همه شعارهای رنگارنگ مطرح شده همچنان شاهد سکون در عمل این نمایندگان در بخش کوزران هستیم.

این عضو شورای اسلامی شهر کوزران تصریح کرد: در مدت خدمت نمایندگان دوره نهم هیچ تغییر رو به رشدی در وضعیت منطقه کوزران سنجابی دیده نشده است.

امامی خاطرنشان ساخت: از حضور نمایندگان که وکالت این مردم را به اختیار و با افتخار پذیرفته‌اند تقاضامندم از انجام وظایف نمایندگی خود خصوصاً در بحثپیگیری مطالبات مردم حوزه انتخابیه غافل نباشند. در این مدت سپری شده از عمر نمایندگی دوره نهم با وجود همه فرصتهای نرم افزاری و سخت افزاری و بهره‌مندی از همه امکانات دولتی متاسفانه هیچ تغییر رو به رشدی در وضعیت منطقه کوزران سنجابی دیده نمی‌شود.

وی بیان داشت: تذکر، مهم‌ترین ابزار یک نماینده برای پیگیری مطالبات حوزه انتخابیه خود است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کوزران در ادامه افزود: تذکر، مهم‌ترین ابزار یک نماینده برای پیگیری مطالبات حوزه انتخابیه خود است و از آنجا که رئیس جمهور و مسوولین اجرایی مربوطه، موظف به پاسخ گویی در این رابطه هستند رسیدگی به مساله پیش آمده در دستور کار قرار می‌گیرد. از این رو یکی از مهم‌ترین شاخص‌های ارزیابی عملکرد نمایندگان به شمار می‌رود و از آنجا که کاملا قابل احصاء و شمارش است می‌تواند شفاف و گویا باشد. کدامیک از نمایندگان شهرستان کرمانشاه به وزیر راه در خصوص جاده‌های پرحادثه و بدون استاندارد کوزران که فقط در شش ماهه اول سال جاری ۷ نفر کشته داده تذکر داد و پاسخ خواسته است؟

سخنگوی شورای اسلامی شهر کوزران تاکید کرد: نقش نمایندگان مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، در توسعه و پیشرفت بخش کوزران چه بوده است؟!

وی در ادامه ابراز داشت: آقایان نماینده گزارشی جامع از عملکردشان در طی مدت خدمت‌شان به مردم فهیم شهرستان ارائه دهند. چون اگر نمایندگان عملکردشان را ارائه نکنند ندیده‌ها در ترازو سنجیده می‌شود.

امامی گفت: متأسفانه عمق محرومیت به حدی است که کوزران نتوانسته سهم چندانی همگام با سیاست‌های محرومیت زدایی حاکم بر کشور نصیب خود کند، باید پرسید نقش نمایندگان مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، در توسعه و پیشرفت بخش کوزران چه بوده است؟!

وی در پایان افزود: امیدوارم با فضای خوبی که الان بر کشور حکمفرماست، همگی دست در دست هم، برای اعتلای کوزران کوشا باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز