خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بانک سینا در گفتگو با ایلنا:

زیرساخت برای فعالیت‌های بین‌المللی نداریم / زودتر از این منتظر رفع تحریم بودیم

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۱۲۱

مدیرعامل بانک سینا از پاسخ به این سئوال که آیا از سوی مقامات کشور صحبتی با شما برای انتقال وجوه بلوکه شده کشور شده است یا خیر،؟ خودداری کرد.

مدیرعامل بانک سینا با بیان این مطلب که برای فعالیت‌های بین‌المللی نیاز به فراهم کردن زیرساخت است، گفت: این بسترساز ی به ۲ تا ۳ ماه زمان نیاز داریم.

کوروش پرویزیان، مدیرعامل بانک سینا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب که زود‌تر از این زمان منتظر رفع تحریم بودیم، گفت: خردادماه رای دوم را گرفتیم اما قطعی شدنش زمان برد و ما منتظر اعلام آن بودیم.

وی با ابراز امیدواری نسبت به روج بانک از تحریم افت، افزود: در پی اقدام وزارت دارایی انگلیس، امیدواریم کشورهای اروپایی هم نسبت به خروج بانک از لیست تحریم اقدام کنند که در این صورت فضا برای انجام هر فعالیتی باز خواهد شد.

پرویزیان با بیان این مطلب که بانک برای گسترش فعالیت‌های بین المللی خود نیاز به کارهای زیرساختی دارد، تصریح کرد: زمانی که این فعالیت در کشور متوقف بوده است برای شروع آن نیاز به بسترسازی‌هایی است که بخشی از آن به سوییفت، بخشی به روابط کارگزاری و مسائل دیگر برمی گردد که برای این آماده‌سازی به ۲ تا ۳ ماه زمان نیاز است.

وی در پاسخ به این سئوال که پیش از این نیز احتمال رفع تحریم بانک وجود داشت، اما شما چرا اقدام به بسترسازی لازم نکردید،؟ گفت: هیچ چیز قطعی وجود نداشت به ما این اطمینان را بدهد که از تحریم خارج خواهیم شد.

مدیرعامل بانک سینا افزود: رفع تحریم‌ها فعالیت شبکه بانکی کشور را به شرایط عادی برمی گرداند و فعالیت‌های بین‌المللی ما روان‌ می‌کند.

مدیرعامل بانک سینا از پاسخ به این سئوال که آیا از سوی مقامات کشور صحبتی با شما برای انتقال وجوه بلوکه شده کشور شده است یا خیر،؟ خودداری کرد و گفت: در این مورد نمی‌توانم پاسخ دهم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز