خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

اجرای طرح پلیس افتخاری گیلان در هفته ناجا

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۴۷۴

فرمانده انتظامی گیلان یکی از شرایط جذب نیرو در پلیس افتخاری را برخورداری از سن ۱۸ تا ۶۰ سال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی گیلان از اجرای طرح پلیس افتخاری این استان در هفته ناجا خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، ابراهیم قائد رحمتی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران در آستانه هفته ناجا اظهار کرد: پلیس افتخاری همزمان در کل کشور در هفته ناجا کلید می‌خورد.

وی با بیان اینکه همزمان با اجرای طرح پلیس افتخاری ۷۰۰ نفر فعالیت خود را در گیلان آغاز می‌کنند، تصریح کرد: این تعداد جذب پلیس افتخاری شامل برادران و خواهران است و با تعیین این سهمیه همکاری با پلیس به صورت رسمی‌تر برای جذب نیرو‌ها فراهم شده است.

فرمانده انتظامی گیلان یکی از شرایط جذب نیرو در پلیس افتخاری را برخورداری از سن ۱۸ تا ۶۰ سال عنوان کرد و افزود: از این افراد در بخش‌ها و تخصص‌های مختلف و واحدهای متعدد به‌کار گرفته می‌شود.

وی از راه‌اندازی مشاوران افتخاری در حوزه معاونت اجتماعی و سطح کلانتری‌های استان در هفته ناجا خبر داد.

قائدرحمتی با اشاره به اینکه سال گذشته برای جذب مشاوران افتخاری در ۹۰ رسانه گیلان فراخوان داده شد، خاطرنشان کرد: تعداد ۲۰۰ نفر برای مشاوره افتخاری در پلیس گیلان ثبت‌ نام کرده‌اند که ۱۳۵ نفر از این افراد دارای مدرک کار‌شناسی و ۳۹ نفر کار‌شناسی ارشد هستند.

وی با بیان اینکه در مجموع ۹۱ نفر در بخش مشاوران افتخاری پلیس گیلان پذیرش شدند، یادآور شد: ارتقای مهارت‌های زندگی و صلح و سازش از مشاوره‌های ارائه شده به افراد توسط مشاوران پلیس است.

فرمانده انتظامی گیلان کاهش حجم پرونده‌های انتظامی، مشاوره رایگان و… را از ویژگی‌های طرح مشاوران افتخاری پلیس عنوان کرد و گفت: گیلان در ارائه مشاوره اجتماعی پلیس پیشگام است.

وی تشکیل مراکز مشاوره در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها را یک ضرورت خواند و خاطرنشان کرد: پرداختن به موضوع‌های مواد مخدر، حقوق مددکاری اجتماعی و روان‌سنجی امری مهم است.

قائدرحمتی در ادامه از کاهش ۱۲ درصدی آمار سرقت در گیلان در نیمه نخست امسال خبر داد و افزود: در بحثکشفیات سرقت ۴ درصد افزایش داشتیم.

وی با بیان اینکه در نیمه نخست امسال بیش از ۲۸۰ هزار تماس مردمی با پلیس ۱۱۰ گیلان برقرار شد، یادآور شد: بیش از ۱۳۴ هزار مورد از این تماس‌ها منجر به عملیات شد.

این مسئول رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس گیلان را ۸۳ درصد عنوان کرد و یادآور شد: سرمایه اصلی پلیس اعتماد مردم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز