خبرگزاری کار ایران

با حضور اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد؛

معاونت پژوهشی و دانشجویی واحد رشت منصوب شدند

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۳۹۴

طی مراسمی با حضور اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، سرپرست جدید معاونت های پژوهش و فناوری اطلاعات و دانشجویی این واحد دانشگاهی معرفی و منصوب شد.

سرپرستان جدید معاونت پژوهشی و دانشجویی واحد رشت، با حضور اعضای هیئت رئیسه این دانشگاه منصوب شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در این مراسم با بیان اینکه تغییرات مدیریتی در هر مجموعه‌­ای یک امر طبیعی و انکارناپذیر است، اظهار کرد: تغییری مطلوب است که حرکتی رو به جلو را در مجموعه ایجاد کند.

علیرضا امیر تیموری، ارتباط با صنعت را لازمه توسعه اقتصادی دانست و گفت: طرح‌های کاربردی و شرکت‌های دانش بنیان و تجاری سازی یافته‌های پژوهشی و ترغیب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و واحدهای پژوهشی برای فعالیت‌های بیشتر در رفع نیاز جامعه لازم است.

وی جایگاه پژوهش را در کشور متعالی خواند و ادامه داد: با توجه به نقش مهم و حیاتی تحقیق و پژوهش در توسعه همه جانبه جامعه، در ارائه طرح‌های پژوهشی باید منابع مالی تامین شود.

این مسئول، تمرکز زدایی و روان بودن فرآیندهای پژوهش را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: پژوهش باید سازمان دهی شود تا فرهنگ پژوهش ترویج یابد.

امیرتیموری به حساسیت زیاد وحجم کاربالا در معاونت دانشجویی اشاره کرد و گفت: تا کنون همکاران علی رغم وجود محدویت‌ها با تلاش مضاعف و همدلی و همکاری صمیمانه همه امور را به نحو احسن مدیریت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه به دانشجو باید به دیده اکرام و احترام نگاه کرد، خاطر نشان کرد: باید برای ارائه بهترین خدمت رسانی به این قشر تلاش شود.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان متذکر شد: همه فعالیت‌ها، امور و اهداف عالیه دانشگاه در راستای تربیت نسلی است که آینده ساز این مملکت هستند.

گفتنی است، در پایان این جلسه با قدردانی از زحمات «دکتر رامین شعبانی» در دوران تصدی معاونت پژوهش و فناوری اطلاعات واحد رشت، «دکتر حسین فلاح باقرشیدایی» به عنوان سرپرست جدید معاونت پژوهش و فناوری اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت معرفی شد.

همچنین با قدردانی از زحمات «دکترحسین شریفی» معاون سابق دانشجویی در مدت تصدی این مسئولیت، «دکتر محمد تقی یونسی رستمی» به عنوان سرپرست جدید معاونت دانشجویی این واحد دانشگاهی معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز