خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی:

ترویج کشاورزی به شیوه درست مشکلات اقتصادی مازندران را حل می‎کند

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۳۱۳

رفع مشکل مردم نیاز به تصمیم‌سازی دارد و مشکلات بانک در این گونه مجالس حل نمی‌شود. / برخی از اهرم‌های قدرت تولیدکنندگان را گرفتند.

عبدالوحید فیاضی، نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در نشستی که به منظور پیگیری مشکلات فعالین اقتصادی در اتاق ایران با حضورمجمع نمایندگان و هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی مازندران تشکیل شد، گفت: ترویج کشاورزی به شیوه درست مشکلات اقتصادی مازندران را حل می‌کند.

فیاضی افزود: مشکلات اجتماعی مردم به‌صورت روزانه وجود دارد و در جلسات باید طوری تصمیم‌گیری شود که به نفع مردم تصمیم‌سازی شود.

وی با اشاره به اینکه رفع مشکل مردم نیاز به تصمیم‌سازی دارد و مشکلات بانک در این گونه مجالس حل نمی‌شود، گفت: اگر کشاورزی در مازندران ترویج می‌کردیم به دنبال سایر مسائل نبودیم.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای رفع مشکل، کارگروه سه جانبه با حضور قوه مقننه، قوه مجریه و بخش خصوصی جدی گرفته شود.

این مسؤول با اعلام اینکه برخی از اهرم‌های قدرت تولیدکنندگان را گرفتند، افزود: زمینه فعالیت تخصصی در توسعه استان استفاده شود.

نماینده مردم نور و محمودآباد گفت: برای رفع مشکلات تولیدی در استان نیاز به برنامه‌ریزی منسجم داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز