خبرگزاری کار ایران

سرلشکر فیروزآبادی در جمع‌خبرنگاران:

رییس جمهور از عقلانیت و منش درستی برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۲۹۷

انگلیسی ها کی آدم بودند که حالا انتظار دارید آدم باشد / نتانیاهو سگ هار آمریکایی‌ها است.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح رییس جمهور را شخصیتی دانست که از عقلانیت، سیاست و منش درستی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار فیروز آبادی درحاشیه مراسم ترحیم همسرحجت الاسلام سعیدی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره اظهارات ضد ایرانی نتانیاهو درسازمان ملل گفت: آقای نتانیاهو سگ هار آمریکایی‌ها است. این آمریکایی‌ها هستند که با گیر افتادن در چنبره رژیم صهیونیستی همه امکانات آمریکا را در اختیار اسرائیل که نمادی از نتانیاهو است قرار دادند.

وی تاکید کرد: امروز سخن صهیونیسم در دنیا توسط هیچ فردی باور نمی‌شود.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح درباره صحبت های رییس جمهور کشورمان در سازمان ملل نیز اظهارداشت: اقای دکتر روحانی یک شخصیتی است که از عقلانیت، سیاست و منش درستی برخوردار است و این‌ها را در سازمان ملل از ایشان شاهد بودیم که باعثخوشحالی ملت و مسوولان نظام شد.

سرلشکر فیروزآبادی درباره حملات ائتلاف ضد داعش به برخی از مناطق سوریه تصریح کرد: این‌ها چون دیدند مردم عراق و سوریه آنها را بیرون کردند می‌خواهند دوباره به منطقه باز گردند آنها می‌خواهند حکومتی که مد نظر آمریکاست را ایجاد کنند و برای همین داعش را مانند میکروبی درست کردند تا خود را واکسن آن نشان دهند تا به همین بهانه بتوانند در منطقه حضور یابند.

وی با بیان اینکه خوراک امریکا نفت است خاطرنشان کرد: آمریکا تا وقتی که بر همه مخازن نفت سیطره پیدا نکند و آنها را تصاحب نکند، ول کن نیست.
رییس ستاد کل نیروهای مسلح درباره اظهارات نخست وزیر انگلیس نیزاظهار داشت: انگلیسی ها کی آدم بودند که حالا انتظار دارید آدم باشد.

سرلشکر فیروزآبادی در پاسخ به سوال ایلنا درباره دستورش برای تعقیب قضایی دومتخلف رسانه ای عنوان کرد: ضرورتی ندارد که الان در این باره صحبتی کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز