خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز بزرگ‌داشت مولانا؛

دومین نشست تخصصی مربیان ادبی کانون گیلان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۲۶۵

همزمان با روز بزرگ‌داشت مولانا، نصرالله زیرک، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و مولاناپژوه مباحثنقد محتوایی، معرفی نمادها و ادبیات داستانی را در دومین نشست تخصصی مربیان ادبی کانون گیلان در مرکز فرهنگی هنری شفت تشریح کرد.

دومین نشست تخصصی مربیان ادبی کانون گیلان همزمان با بزرگداشت مولانا در شفت برگزار شد.

به گزارش ایلنا از شفت، نصرالله زیرک در دومین نشست تخصصی مربیان ادبی به تشریح نقد محتوایی، کارگاهی، معرفی نماد‌ها، ارایه طرح تازه در ادبیات داستانی، معنا‌شناختی، تعریف نقد و تفاوت نقد در آثار کودک و بزرگسال، به روزکردن آثار ارزشمند ادبیات کهن و توجه به نیازهای کودک و نوجوان پرداخت.

معاون فرهنگی کانون با شرکت در این نشست از تلاش و زحمات مربیان قدردانی و به نقش مربیان ادبی در پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان و پایدارسازی اعضای کانون اشاره کرد.

در این نشست میرعظیمی، مسئول حراست کانون، نیز در سخنان خود به اهمیت فعالیت و خدمت‌رسانی به قشرآینده‌ساز ایران اسلامی پرداخت.

در ادامه کار‌شناس مسئول آفرینش‌های ادبی برقراری تعامل، انتقال تجارب و بهره‌مندی از نظرات اساتید در حوزه ادبیات کودک و نوجوان را از جمله اهداف این نشست بیان کرد.

سپس کار‌شناسان و مربیان ادبی مباحثی همچون نقد دست‌نوشته‌های اعضای کانون، تشکیل کارگاه‌های ادبی، طرح ادبی موفق را مورد بحثو بررسی قرار داده و «کتاب کلاغ خنزر پنزری» نوشتهٔ سروناز پریشان‌زاده از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به شکل کارگاهی نقد کردند.

این نشست تخصصی با تکمیل فرم نظرسنجی ویژه مربیان ادبی و بازدید از نمایشگاه آثار ادبی مرکز فرهنگی هنری شفت پایان یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز