خبرگزاری کار ایران

بخشی از مطالبات کارگران خدمات شهری طبس پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۱۰۳

«مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال از مطالبات حقوقی کارگران خدمات شهری طبس که مربوط به سالهای ۸۲ تا ۸۴ بود، سرانجام روز گذشته پرداخت شد.»

مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال از مطالبات حقوقی کارگران خدمات شهری طبس که مربوط به سالهای ۸۲ تا ۸۴ بود، سرانجام روز گذشته(۸ مهر) پرداخت شد.

«غلامرضا محمدی» دبیر خانه کارگر طبس در تشریح جزئیات این خبر به ایلنا گفت: ۴۳ نفر از کارگران خدماتی و فضای سبز شهرداری طبس سال ۸۴ بابت تعویق برخی مزایای حقوقی از شرکت پیمانکاری «سبز شهر» به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی طبس شکایت کردند.

او با بیان اینکه سال ۸۴ اداره کار با محکوم کردن این شرکت پیمانکاری به پرداخت ۳۸ میلیون تومان، بخشی از معوقات مالی کارگران شهردادی طبس را پرداخت کرد، افزود: شرکت پیمانکاری سبز شهر سال ۸۴ تعطیل اعلام شد در شرایطی که منابع مالی لازم را برای پرداخت مطالبات کارگران خدماتی شهرداری طبس نداشت.

به گفته وی، از سال ۸۴ به مرور بخشی از مطالبات این تعداد کارگر با پی گیری خانه کارگر به حساب کارگران واریز شد که آخرین پرداختی به مبلغ ۱۲ میلیون تومان دیروز انجام شد.

او گفت: تا به امروز خانه کارگر توانسته است ۷۰ درصد از مطالبات معوقه کارگران شهرداری را از کارفرمای شرکت پیمانکاری سبز شهر وصول کند اظهار داشت: آخرین بدهی شرکت سبز شهر به ۴۳ کارگر مبلغ ۸ میلیون تومان چک برگشتی است که امکان وصول آن با توقیف اموال اعضای هیئت مدیره شرکت که از کارمندان شهرداری طبس هستند وجود دارد.

نماینده کارگران خدماتی شهرداری طبس در خاتمه با بیان اینکه کارگران به دلیل نداشتن امنیت شغلی و ترس از اخراج قدرت بیان مشکلاتشان را ندارند و در صورت اعتراض تهدید به اخراج می‌شوند، افزود: کارگران شهرداری طبس فاقد نهاد صنفی هستند به همین سبب برای پیگیری مشکلاتشان از خانه کارگر کمک گرفته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز