خبرگزاری کار ایران

اسد در دیدار با شمخانی:

مقابله با تروریسم باید در چارچوب قوانین بین‌المللی صورت گیرد

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۹۵۴

مقابله با تروریسم با کمک کشورهایی که به ایجاد سازمان‌های تروریستی کمک کرده، از تروریست‌ها حمایت می‌کنند و به آن‌ها کمک‌های تجهیزاتی و لجستیک ارائه می‌دهند، ممکن نیست.

«بشار اسد» رییس‌جمهوری سوریه در دیدار با «علی شمخانی» دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران با تاکید بر لزوم مقابله با افراط‌گرایی ایدئولوژیک، گفت که مبارزه با تروریسم نباید سلیقه‌ای و با نظر شخصی باشد بلکه باید در چارچوب قوانین بین‌المللی صورت گیرد.

به گزارش ایلنا به نقل از نووستی، اسد در دیدار با شمخانی تاکید کرد که مقابله با تروریسم با کمک کشورهایی که به ایجاد سازمان‌های تروریستی کمک کرده، از تروریست‌ها حمایت می‌کنند و به آن‌ها کمک‌های تجهیزاتی و لجستیک ارائه می‌دهند، ممکن نیست.

وی افزود که موفقیت مبارزه با تروریسم مستلزم همکاری کشورهای منطقه و خودداری از در پیش گرفتن رویکرد‌ها و استانداردهای دوگانه است.

اسد همچنین با تشریح آخرین تحولات و موفقیت‌های میدانی و برنامه‌های دولت سوریه برای مناطق آزاد شده گفت که بهبود شرایط اقتصادی و زمینه‌سازی برای بازگشت آوارگان و تمرکز بر بازسازی مناطق آسیب‌دیده، از اولویت‌های اصلی دولت سوریه است.

شمخانی نیز در این دیدار بر حمایت ایران از دمشق در جنگ با تروریسم تاکید کرد.

وی گفت که مقابله با تروریسم مساله تازه‌ای نیست و ایران سال‌ها است که در حال مقابله با این پدیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز