خبرگزاری کار ایران

گفت‌وگوی ایلنا با چمران در مورد حضور همزمان رضازاده در شورا و فدراسیون؛

اظهارنظر نمی‌کنم، تصمیم‌گیران افراد دیگری هستند

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۹۳۷

نامه سازمان بازرسی در گذشته ارسال شده و مربوط به آن زمان است و در حال حاضر در مورد این مسئله نامه‌ای به دست ما نرسیده است.

رئیس شورای شهر تهران از اظهار نظر در مورد حضور همزمان حسین رضازاده در شورای شهر و فدراسیون وزنه برداری خودداری کرد وگفت: من فعلا در این باره اظهار نظر نمی‌کنم، زیرا تصمیم گیران افراد دیگری هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حضور همزمان حسین رضازاده در سمت ریاست فدراسیون وزنه برداری و عضویت در شورای شهر تهران با اما و اگرهای بسیاری همراه است زیرا در گذشته وجود چنین شرایطی برای برخی دیگر از اعضای شورای شهر تهران منجر به استعفای یکی از آنها از فدراسیون قایقرانی و خودداری یکی دیگر ازاعضای شورا از حضور در انتخابات هیات رئیسه تکواندو شد.

احمددنیا مالی پس از عضویت در شورای شهر تهران براساس نامه سازمان بازرسی کشور که حضور اعضای شورای شهر در انتخابات فدراسیون‌های ورزشی و همچنین عضویت درهیئت رئیسه آن را ممنوع اعلام کرده بود، از سمت ریاست فدراسیون قایقرانی استعفا داد و هادی ساعی عضو دیگر شورای شهر نیز از شرکت در انتخابات فدراسیون تکواندو خودداری کرد، این در حالی است که حسین رضازاده به رغم حضور در شورای شهر تهران همچنان ریاست فدراسیون وزنه برداری را به عهده دارد و بر این عقیده است که عضویت در این شورا شغل محسوب نمی‌شود.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در مورد این مسئله گفت: من فعلا در این باره اظهار نظر نمی‌کنم، زیرا تصمیم گیران افراد دیگری هستند.

وی درپاسخ به اینکه آیا نامه سازمان بازرسی مشخص کننده این وضعیت نیست، گفت: این نامه در گذشته ارسال شده و مربوط به آن زمان است و در حال حاضر در مورد این مسئله نامه‌ای به دست ما نرسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز