خبرگزاری کار ایران

از سوی فدراسیون شنا؛

ستاد بازی های آسیایی ۲۰۱۸ تشکیل می شود / بررسی نقاط ضعف تیم ملی شنا در اینچئون

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۸۸۶

در پی نتایج ضعیف و دور از انتظار تیم ملی شنا در اینچئون نخستین جلسه ستاد بازی های آسیایی ۲۰۱۸ برای حضور تیم ملی شنا در این مسابقات روز شنبه(۱۲ مهر) برگزار خواهد شد.

نخستین جلسه ستاد بازی های آسیایی ۲۰۱۸ برای حضور قدرتمند تیم ملی شنا در این مسابقات روز شنبه(۱۲ مهر) برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، نخستین جلسه ستاد بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جهت آماده سازی تیم ملی شنا برای حضور قدرتمند در این رقابت ها روز شنبه(۱۲ مهر) راس ساعت ۱۱:۳۰ در محل فدراسیون شنا برگزار می شود.

این جلسه در راستای برنامه میان مدت فدراسیون شنا و با حضور محسن رضوانی(رئیس فدراسیون)، محسن سمیع‌زاده(دبیر فدراسیون)، آرش شرافت وزیری، فرشاد کرمی، محمد بیداریان، گامر دیلانچیان، خشایار حضرتی، عباسعلی کشتکار و مجید مشتاق تشکیل می شود.

همچنین بهزاد مهدی خبازیان در این جلسه از طریق ویدئو کنفرانس سخنرانی خواهند کرد. این جلسه نخستین گردهمایی ستاد بازی‌های آسیایی برای رقابت های ۲۰۱۸ است که بلافاصله بعد از پایان کار شناگران ایران در اینچئون تشکیل می شود.

بعد از برگزاری این نشست در ادامه برنامه ریزی ها برای بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جلسات واترپلو و شیرجه نیز تشکل خواهد شد.

شرح دستور جلسه:

۱ - بررسی عملکرد تیم ملی شنا در بازی های آسیایی اینچئون

۲ - نقاط قوت و ضعف شنای کشور به منظور برنامه ریزی هر چه بهتر

۳ - ارائه طرح نخبه پروری و تعیین تاریخ اولین اردوی متمرکز ۲۰۱۹!

ستاد بازی های آسیایی ۲۰۱۸ در حالی از سوی فدراسیون شنا تشکیل می شود که تیم ملی شنا به ضعیف ترین نتایج تاریخ حضور کشورمان در بازی های آسیایی دست یافت و بدون حضور در فینال مواد رقابتی و نزدیک شدن به رکورد تیم های اسیایی در اینچئون به کار خود پایان داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز