خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف گیلان:

۲۰۰ بقعه متبرکه گیلان؛ میزبان جشن‌های ولایت علوی

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۸۵۶

جشن‌های ولایت علوی اکمال دین نبوی به مناسبت دهه ولایت عید قربان تا عید سعید غدیر خم در ۲۰۰ بقعه متبرکه استان گیلان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان از برگزاری جشن‌های ویژه ولایت علوی اکمال دین نبوی در ۲۰۰ بقعه متبرکه استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد قاسم‌پور ملومه با اعلام این خبر اظهار کرد: جشن‌های ولایت علوی اکمال دین نبوی به مناسبت دهه ولایت عید قربان تا عید سعید غدیر خم در ۲۰۰ بقعه متبرکه استان گیلان برگزار می‌شود.

وی ولایت علوی اکمال دین نبوی را از ویژه برنامه‌های اوقاف و امور خیریه کشور در سطح بقاع متبرکه نام برد و اظهار کرد: تعمیق اعتقادات و ارتقاء سطح معرفتی عموم مردم نسبت به موضوع امامت و ولایت، ترویج فرهنگ ولایی در راستای ایجاد وقف جدید و استفاده از ظرفیت آستان مقدس امام زادگان و بقاع متبرکه برای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه‌های مذهبی از اهداف برگزاری این جشن‌ها است.

قاسم‌پور خاطر نشان کرد: همایش بانوان ولایی، قرائت فرازهایی از خطبه غدیر همراه با ترجمه آن، اجرای مراسم عقد اخوت، برگزاری نمایشگاه محصولات فرهنگی، برپایی ایستگاه «همه واقف باشیم» و دعوت از سخنرانان و مداحان در روز عید غدیر خم از جمله برنامه‌های ولایت علوی اکمال دین نبوی است.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان بیان داشت: توزیع کتابچه‌ای با عنوان درس زندگی برای شرکت علاقمندان در مسابقه غدیر از دیگر برنامه‌ها است.

به گفته وی استان گیلان دارای ۹۲۳ بقعه متبرکه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز