خبرگزاری کار ایران

پالایشگاه‌هایی که بنزین یورو ۴ تولید نکنند از رده خارج می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۸۴۶

بدین منظور خط لوله دوم انتقال فرآورده از بندرعباس به تهران در حال طراحی و اجراست تا ۳۶ میلیون لیتر بنزین و ۱۳ میلیون لیتر نفت گاز تولیدی پالایشگاه ستاره خلیج فارس به انبارهای نفت داخل کشور انتقال و در سراسر کشور توزیع شود.

معاون وزیر نفت گفت: پالایشگاه های خصوصی اگر نتوانند محصولات خود را حداقل بر اساس استاندارد یورو۴ تولید کنند در بحثتولید با مشکل جدی روبرو خواهند شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، مهندس عباس کاظمی ضمن تاکید بر تسریع در اجرای طرح های توسعه و بهینه سازی در پالایشگاه های خصوصی گفت: مسئله زیست محیطی یک الزام است و اگر پالایشگاه ها نتوانند محصولات خود را منطبق با استاندارد یورو۴ تولید کنند مشتری برای محصولشان نخواهند داشت.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش تصریح کرد: با توجه به تغییر سیاست وزارت نفت و تاکید مقام عالی وزارت مبنی بر توزیع فراورده های مطابق با استاندارد یورو۴ در کشور، کل محصولات پالایشگاه ستاره خلیج فارس در داخل کشور توزیع و محصولات مازاد سایر پالایشگاه ها صادر می شود.

وی اضافه کرد: بدین منظور خط لوله دوم انتقال فرآورده از بندرعباس به تهران در حال طراحی و اجراست تا ۳۶ میلیون لیتر بنزین و ۱۳ میلیون لیتر نفت گاز تولیدی پالایشگاه ستاره خلیج فارس به انبارهای نفت داخل کشور انتقال و در سراسر کشور توزیع شود.

معاون وزیر نفت با اشاره به سرمایه گذاری ۷ میلیارد دلاری شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی در اجرای طرح های افزایش ظرفیت و ارتقاء کیفیت در پالایشگاه های نفت به نیابت از دولت، خطاب به سهامداران و مجامع پالایشگاه های خصوصی گفت: اگر می خواهید تولید و اقتصاد پایدار داشته باشید هر چه سریعتر طرح ها را به اتمام برسانید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز