خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران اعلام کرد:

حمایت از صنعتگران با بهره گیری از ظرفیتهای موجود

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۸۳۸

به تازگی وزیر نیرو مجوز کف شکنی چاههای آبی که در شهرکهای صنعتی با مشکل خشکی یا افت شدید آب روبه رو بوده اند را صادرکرده است که این مجوز در تامین پایدار آب شهرکهای صنعتی بسیار موثر خواهد بود.

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران از تسهیل امور صنعتگران در شهرکها ونواحی صنعتی خبرداد وگفت: در این زمینه با بهره گیری از ظرفیتهای موجود از سرمایه گذاران حمایت خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا،سید محمد علی سیدابریشمی در جلسه با صنعتگران و کارآفرینان شهرک صنعتی لارستان، تامین زیرساختهای مورد نیاز برای استقرار واحدهای صنعتی در شهرکهای صنعتی را از مهمترین رسالتهای این سازمان اعلام کرد و گفت: با تکمیل زیرساختها و امکانات زیربنایی در شهرکهای صنعتی و راه اندازی واحدهای صنعتی، ‌ شاهد رشد اشتغال و توسعه صنعتی خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در ادامه با اشاره به اینکه برخی از دستگاههای اجرایی به علت محدودیتهای اعتباری نتواسته‌اند به تعهدات خود در تامین زیرساختهای مورد نیاز تا ورودی شهرکهای صنعتی، عمل کنند، گفت: با برگزاری جلسات مختلف با وزارتخانه ها ودستگاههای مرتبط، پیگیر رفع مشکلات موجود در شهرکهای ونواحی صنعتی هستیم.

وی مشکل تامین آب را یکی از مسائل پیش روی شهرکهای صنعتی برشمرد و خاطرنشان کرد: در این زمینه جلساتی با وزارت نیرو برگزار شده و وزیر نیرو نیز در جهت رفع این مشکل قول مساعد داده است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران افزود: به تازگی وزیر نیرو مجوز کف شکنی چاههای آبی که در شهرکهای صنعتی با مشکل خشکی یا افت شدید آب روبه رو بوده اند را صادرکرده است که این مجوز در تامین پایدار آب شهرکهای صنعتی بسیار موثر خواهد بود.

سید ابریشمی همچنین با اشاره به اینکه هم اکنون ۲۶۶ شهرک صنعتی در کشور فاقد شبکه مخابرات است، از برگزاری جلسه ای با وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات خبر داد وگفت: به منظور حل مشکلات زیرساختهای ارتباطی در شهرکها ونواحی صنعتی مقررشد پس از بررسی ضعفها ومشکلات موجود در استانها توسط شرکت شهرکهای صنعتی و مخابرات استانی نسبت به رفع این مشکلات اقدامات لازم صورت گیرد.

معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت همچنین اظهار امیدواری کرد درآینده نزدیک مشکل آنتن دهی موبایل، پهنای باند اینترنت وسایر کمبودهای مخابراتی در شهرکهای صنعتی برطرف شود.

سید ابریشمی درادامه از برگزاری نشست مقدماتی با بانک صنعت ومعدن به منظور راه اندازی بانک صنایع کوچک خبرداد وگفت: امیدواریم با راه اندازی این بانک که جزء اساسنامه بانک صنعت ومعدن است، کمک مناسبی به صنایع کوچک به ویژه شهرستانها ومناطق محروم شود.

وی با اشاره به موقعیت لارستان و نگاه ویژه به توسعه و تکمیل زیرساختها در شهرکهای صنعتی این منطقه نسبت به ایجاد جاده مناسب با کمک سایر دستگاههای اجرایی در این شهرک صنعتی، قول مساعد داد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران درادامه با اشاره به طرح توسعه شهرک صنعتی لارستان از مذاکرات انجام شده با نماینده مردم لار، گراش و خنج در مجلس شورای اسلامی و مسئولان این شهرستان برای رفع مشکلات موجود در شهرکهای صنعتی خبرداد.

گفتنی است، ابریشمی طی سفر به استان فارس ضمن بازدید از امکانات زیر بنایی دو شهرک صنعتی لارستان وجهرم از فرایند تولید تعدادی از واحدهای صنعتی این دو شهرک صنعتی دیدن کردند.

همچنین معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت در نشست مشترک با صنعتگران مستقر در شهرک صنعتی لارستان حضور یافت و از نزدیک درجریان مشکلات واحدهای تولیدی قرارگرفت.

در این جلسه که باحضور نماینده مردم گراش، لار و خنج در مجلس شورای اسلامی، فرماندار لارستان، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد، ضمن بررسی ظرفیت ها و فرصتهای سرمایه گذاری در شهرک صنعتی لارستان، مسائل و مشکلات موجود نیز بررسی شد.

همچنین‌ در این بازدید استانی، مرکزفناوری‌وکسب‌‌‌‌ وکار لارستان‌ با حضور معاون وزیرصنعت، معدن وتجارت آغاز به کار کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز