خبرگزاری کار ایران

مدیر اجرایی ستاد سرشماری عمومی کشاورزی البرز:

ارائه اطلاعات نادرست، مانع جذب تسهیلات مورد نیاز بخش کشاورزی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۸۲۸

عدم ارائه اطلاعات صحیح در سرشماری، مانع از رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده بخش کشاورزی و جذب تسهیلات کشاورزی می‌شود.

مدیر اجرایی ستاد سرشماری عمومی کشاورزی البرز گفت: در صورت ارائه اطلاعات نادرست از طرف مردم در سرشماری کشاورزی نمی‌توان امکانات و تسهیلات مورد نیاز بخش کشاورزی را جذب کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، ذبیح الله قائمی با بیان این مطلب اظهار داشت: عدم ارائه اطلاعات صحیح در سرشماری مانع از رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده بخش کشاورزی و جذب تسهیلات کشاورزی می‌شود.

وی افزود: ارائه اطلاعات و آمار بخش کشاورزی به منظور بهبود این بخش انجام می‌گیرد و در صورتی که اطلاعات ناقص باشد نشان دهنده ضعیف بودن بخش کشاورزی است.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری البرز بیان کرد: امید است همکاری مردم با مجموعه ستاد سرشماری کشاورزی موجب جمع آوری اطلاعات به نحو مطلوب شود زیرا استان البرز به لحاظ تولیدات دامی و کشاورزی نقش حائز اهمیتی در بخش کشاورزی کشور دارد.

قائمی گفت: از مردم انتظار می‌رود در ارائه اطلاعات خود با دقت عمل بیشتری برخورد کنند و در صورتی که بیان اطلاعات از طرف مردم بیش از موارد موجود و صحیح باشد نمی‌توان امکانات و تسهیلات مورد نیاز بخش کشاورزی را جذب کرد.

وی در پایان بیان داشت: ارائه اطلاعات و آمار بخش کشاورزی به منظور بهبود این بخش انجام می‌گیرد و در صورتی که اطلاعات ناقص باشد نشان دهنده ضعیف بودن بخش کشاورزی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز